can92 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 tror jeg skal sjekke instrumentpanelet først..
hawkey Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 siden begge to kuttet ut likt så er det veldig stor sjans for at det er det som er problemet ja, så det burde fikse det;) men er jo selvsagt ikke 100% sikkert.
can92 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Hvordan finner jeg ut om det er den som er ødelagt da ?
hawkey Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 det går sikkert ann å måle seg frem til det på en eller annen måte, men jeg vet ikke hvordan. eller så kan du jo bare prøve å sette inn et annet et, hvis du har det lett tilgjengelig.
can92 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 den er grei! sjekka idag om det var dårlige koblinger eller noe bak, men det var det ikke.. får prøve å bytte hele greia.. men vanskelig å finne en på lik km stand
hawkey Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 hva er km stand din da? har ett liggende hvis km/t går like langt som ditt. hvis ikke er det ikke noe problem å fikse km stand på disse skal være, bare å kjøpe ett sett til til det så kan man justere selv;) helt sikkert noen inne her som har utstyr til det;)
can92 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 min har gått 188 nå vet det, men kanskje bare lettere å fikse min hvis det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå