Gå til innhold

AE-Ringer fra Biltema?

noobonbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Tror jeg har gått på en liten smell her.. Så de var på vei ut av sortimentet, så stakk på tema og kjøpte meg slike ringer.. Tingen er at på de jeg handla, var det ikke styringsbokser, og ringene er hele, ikke delt i toppen slik det ser ut som mange andre er..

Feil type?

Han bak skranken mente det bare var en type, og at dette var typen de hadde solgt hele tia..

Edit : Ser nå at størrelser er feil også, tror jeg må stikke innom en dag jeg er mindre stressa! Håper de har rett size inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da har du vell fått de som er to forskjellige størelser da eller? Som sagt har 2 par til overs vis du er intressert :P ikke biltema. Vi er kansje ikke enige om hvor gode de er i forhold til biltema men alle er enige om at de er bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema solgte vel 2 forskjellige sett. et beregnet for E36, 38, 46 og de bilene rundt samme årstall. og et for alt annet av bilmerker.

de beregnet for bmw ser slik ut.

dx6717o6saman63824a6.jpg

Er de der som er til alt mulig av bilmerker. De andre som er billigere er til e36 osv og har faste rammer rundt hele og ikke bare i midten. Vis du fortsatt vil bruke dem er det jo bare og klippe pinnen på toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vell fått de som er to forskjellige størelser da eller? Som sagt har 2 par til overs vis du er intressert :P ikke biltema. Vi er kansje ikke enige om hvor gode de er i forhold til biltema men alle er enige om at de er bedre ;)

Er to forskjellige størrelser ja, la ikke merke til det når jeg var der inne å handla :(

How much? Tenkte å høre med biltema først om de har til bmw, men tror ikke jeg rekker det før jeg stikker til London i mårra :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema solgte vel 2 forskjellige sett. et beregnet for E36, 38, 46 og de bilene rundt samme årstall. og et for alt annet av bilmerker.

dx6717o6saman63824a6.jpg

Er de der som er til alt mulig av bilmerker. De andre som er billigere er til e36 osv og har faste rammer rundt hele og ikke bare i midten. Vis du fortsatt vil bruke dem er det jo bare og klippe pinnen på toppen?

disse er til bmw e36, 38, 46 osv. ikke universale som passer i golf. opel. og alt mulig annet.

de på bildet har jeg i min E38.

ej3g7cuza2rn9h3n13sx.jpg

har montert flere slike i flere bmwer. 1 E39. 2 E46 og 2 E38. alle funket veldig bra og virker veldig bra ennå etter 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg 600 men du kan jo gi bud. Største problemet jeg har hatt med de fra biltema er ihvertfall at den ene siden av ringen kan bli svakere en den ene etter noen uker. Virker ikke som det tenner skikkelig hele veien rundt på en måte :S etter 3 sett ga jeg opp og kjøpte noen andre... Tenner etter 2sec i 20 blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dx6717o6saman63824a6.jpg

disse er til bmw e36, 38, 46 osv. ikke universale som passer i golf. opel. og alt mulig annet.

de på bildet har jeg i min E38.

ej3g7cuza2rn9h3n13sx.jpg

har montert flere slike i flere bmwer. 1 E39. 2 E46 og 2 E38. alle funket veldig bra og virker veldig bra ennå etter 3 år.

Engangstilfelle ikke glem det ;) Har prøvd 3 sett og hatt problemer med alle... Ihvertfall i kalt vær.. Noen får sett som fungerer utmerket men det har du ingen garanti for. De andre du kan kjøpe rundt om i verden fungerer eller så fungerer det ikke i det hele tatt. Er ikke sånn at halve ringen lyser og at en ring ikke tenner osv osv, men som sagt noen er heldige sånn som deg. Noen nevnte at de trengte 10sec ekstra i kalt vær og det er alt for mye :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg 600 men du kan jo gi bud. Største problemet jeg har hatt med de fra biltema er ihvertfall at den ene siden av ringen kan bli svakere en den ene etter noen uker. Virker ikke som det tenner skikkelig hele veien rundt på en måte :S etter 3 sett ga jeg opp og kjøpte noen andre... Tenner etter 2sec i 20 blå

Får se når jeg kommer tilbake fra tur hvordan økonomien er :) Ser de selger rimelig på xenongutta.no også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde problem i førsten med mine. en ring ville ikke tenne og blinket litt nå og da. fant da ut at jeg hadde dreti meg ut og satt en ene pinnen i kontakta feil veil. fikk den ut etter litt knoting. snudde og att den riktig vei. og adrig hatt problem siden. ringene kan bruke noen sek ekstra på og tenne ja. man da må det være -10° eller kaldere. rekker ikke å komme ut av gården før de har tennt likevel. så ser ikke problemet med å spare 1000.- kr mot 10 sek delay 4 mnd i året som ingen ser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde problem i førsten med mine. en ring ville ikke tenne og blinket litt nå og da. fant da ut at jeg hadde dreti meg ut og satt en ene pinnen i kontakta feil veil. fikk den ut etter litt knoting. snudde og att den riktig vei. og adrig hatt problem siden. ringene kan bruke noen sek ekstra på og tenne ja. man da må det være -10° eller kaldere. rekker ikke å komme ut av gården før de har tennt likevel. så ser ikke problemet med å spare 1000.- kr mot 10 sek delay 4 mnd i året som ingen ser. :)

Hvor får du spare tusen? Koster 499 på biltema også kan du kjøpe et par på ebay for 200kr? Har sett flere butikker som selger de til rundt 800 ? Får du problemer en gang så har du tapt 500kr ved og kjøpe fra biltema :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bådde sett, og har forskjellig montert i min bil og en kammerats bil. har både tema umnitza og gs deler i bilene våre. ser ingen forskjell på delene og alle passer om hverandre. jeg har tema sett med en GS ballast i min bil. og i E46`n til S.Arnesen er det 3 tema ringer og en umnitza ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...