SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Tenker og kjøpe meg en e36 coupe 1,8is noen som har vet normale problemer som kan komme i løp av 1 år? takk for alle svar som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 RUST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Er det mye salting i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Jævlig mye med det!! -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Da ruster det pent bra mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 har ikke gått så veldig ut over E46en, men den har fått jevnlig med behandlinger for og fårebygge dette da. men e36 har jeg hørt er en ruste bombe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Salt tar de fleste biler uanset.. Beste er at du spyler bilen i ny og ne.. Så du får av alt det jævla dritet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 har ikke gått så veldig ut over E46en, men den har fått jevnlig med behandlinger for og fårebygge dette da. men e36 har jeg hørt er en ruste bombe! Slapp av litt da.. E36 er da ingen "rustbombe" ! Alle biler ruster jo hvis dem ikke blir tatt skikkelig vare på, og har dårlig lakk osv. Finnes verre biler enn E36 når det gjelder rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Ja sant, en kompis av meg hadde en, "spacewagon" det var en rust bombe, men veldig god som en liten "privat taxsi" hehe. men har lyst og finne en fin E36 1,8is coupe og kjøpe, men har ikke lyst og legge mer den 30- 40 i den siden har lyst og gjøre litt med den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqk Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Faen elsker E36, det er så digg bil go for it! har til og med prøvd og ta den i eksoen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Faen elsker E36, det er så digg bil go for it! har til og med prøvd og ta den i eksoen! Ser du holder til på paradis, og du har litt av noen biler. med på og ta et møte på statoil haha, råne litt i kveld ? haha, har ikke jobb i morgen så litt kjøring på glatten kunne vært kos <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Jeg har nå en 93 318is coupe. Veldig fornøyd med bilen. Bilen min har nå gått 272.000km og funker fortsatt som F. Ikke hatt noen form for problemer så langt (bank i bordet) Jeg har også hatt 3-4 E36 tidligere, så jeg kan absolutt anbefale et kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqk Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 men da kjører vi lett imorgen hvortid skal jeg møte deg på statoil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Bmwkizn Takk for hyggelig tilbake melding jeg skal se om jeg finner meg en som faller i smak, kommer sikkert til og ta lang tid. vist ikke det er en utrolig fin og orginal en. som letter seg for salg. Sqk kan ikke i morgen haha, men tar det gjenre i kveld kl 9 vist du det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå