Gå til innhold

problemer med e36

SEANPAALE36
 Share

Anbefalte innlegg

har ikke gått så veldig ut over E46en, men den har fått jevnlig med behandlinger for og fårebygge dette da. men e36 har jeg hørt er en ruste bombe!

Slapp av litt da.. E36 er da ingen "rustbombe" !

Alle biler ruster jo hvis dem ikke blir tatt skikkelig vare på, og har dårlig lakk osv. Finnes verre biler enn E36 når det gjelder rust..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen elsker E36, det er så digg bil go for it! har til og med prøvd og ta den i eksoen!

Ser du holder til på paradis, og du har litt av noen biler. med på og ta et møte på statoil haha, råne litt i kveld ? haha, har ikke jobb i morgen så litt kjøring på glatten kunne vært kos <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå en 93 318is coupe. Veldig fornøyd med bilen. Bilen min har nå gått 272.000km og funker fortsatt som F. Ikke hatt noen form for problemer så langt (bank i bordet) Jeg har også hatt 3-4 E36 tidligere, så jeg kan absolutt anbefale et kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmwkizn Takk for hyggelig tilbake melding jeg skal se om jeg finner meg en som faller i smak, kommer sikkert til og ta lang tid. vist ikke det er en utrolig fin og orginal en. som letter seg for salg.

Sqk

kan ikke i morgen haha, men tar det gjenre i kveld kl 9 vist du det passer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...