Sungam Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Skulle fylle bensin i morres men bensin lokke ville ikke opp! Får trykt det inn men låse mekanismen slipper liksom ikke taket så det spretter ikke opp. Er som om den elektriske låsen ikke åpner seg. (for det er vell en lås på lokket som låser sege samtidig som jeg låser dørene. Har skjedde nesten det samme før engang men da var det veldig kaldt og jeg kunne kjenne at det va kulden som gjorde det den gangen. Men selv da kunne jeg få det opp med litt mange trykk. Men nå uansett hvor mange ganger jeg trykekr så vil det ikke opp! Noen som har møtt på samme problemet og vet hvor feilen ligger? Er snakk om en 99 e46 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 inne i bagasjerommet ditt på høgreside (passaskjerside) er det ein grønn knapp midt i trekket som du kan vippe ut og dra i for å opne bensinlokket. den overstyrer låsen når du drar i den. når du er ferdig er det berre å skubbe wiren og knappen på plass og så er alt som før igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Vær forsiktig viss det har frosset. Men bare til opplysning så hører vel dette strengt talt til under Teknisk,du får flere svar på slike spørsmål der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 ja va egentlig på vei inn for å få fjernet dette innleget å få lagt det på teknisk. Men takk DJ RS2, så må jeg finne en mere permanent løsning siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Sungam, jeg har knekt av den lille knotten på bensin lokket, den som skal treffe "åpne mekanismen"..så jeg kan dytte alt jeg vil, men må fortsatt inn med en femtiøring å "lirke" det opp fordi det ikke får til å åpnes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 var "låse mekanismen" i dette tilfelle som var problemet, vet ikke helt hvorfor knotten som låser bensinlokket ikke ville åpne seg når jeg brukte sentrallåsen kan hende det ikke var godt nokk smurt eller noe for motoren som drar den tilbake, men fant fram til den grønne whiren men den var litt feil plasert så når jeg dro i den knakk staget i stede for å åpne luka min flaks. Noen som veit om det er mulig og kjøpe til et nytt slikt stag som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå