mortd Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Skal til med og bytte dynamo på bilen min. men syntes den satt godt fast når jeg skulle ha den av, og prøvde og sette den på igjen for å sjekke om det var like treigt. Noen tips å triks som må til her eller?
hao Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Den var treig å få av men passe når den skulle på eller.....
SweetBMW Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 ja den er treig og få av. den skalsitte akkurat. bank den forsiktig av med en hammer og bank forsiktig på igjen.
mortd Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 hehe var sykt dårlig forklart, måtte skrive kjapt. men den satt like godt når eg skulle ha den på igjen. prøvde og banke men til ingen hjelp.
Exhaust Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Hei! Byttet dynamo for bare en uke siden, den skal sitte godt. Den skal ikke være "lett" å ta av, men skal være grei å få på plass. Prøv 556 på innsiden der hvor boltene skal sitte, og vrikk den fra side til side, var slik jeg fikk det til, etter en del knoting vel og merke:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå