Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Da har jeg handlet med en E34 520i med vanos.. 1990 mod, kjørt 180 000 km! :)

Koks grå og helt orginal.. Det er litt rust på front fanger'en og litt på bak fanger'en

så de skal skiftes.. Det var og litt rust på kanalene men det er sveiset og lakert!!

Ellers er det grått stoff interiør. Mekanisk er den veldi bra i standen men det er som

sakt litt kosmetiske ting. Planene er M5 ratt og gir'kule, nye matter i stoff med ///M

logo, shortshift, M5 front fanger - bak fanger og side skjørt!! :D Nye hvite og røde

diode baklykter ( Er litt i'tvil om det blir dioder eller vanlig ), Sorte DE front lykter og

hvite blink foran og på siden! Også sveise nytt eksos anlegg med 2,5" fra motor og

en liten katalysator på 100 celler også en en DTM potte bak.. 8) Kanskje litt soting

på rutene på siden bak og bak ruta, også blir det senkesett og nye felger. Vurderer

disse felgene: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25646475

Mvh. Simon.

Skrevet

Ser ut som ett flott utgangspunkt dette! kan gjerne få droppe dtm stussen og heller gå for noen rette utblås :)

Rust på front og bakfanger? Viste ikke at plastikk rusta :shock:

Forresten, den signaturen din.. Lykke kan ikke kjøpes står der, hva skjer da om du kjøper en BMW som er laga i tyskland? Motsier seg litt :P

Skrevet
Ser ut som ett flott utgangspunkt dette! kan gjerne få droppe dtm stussen og heller gå for noen rette utblås :)

Rust på front og bakfanger? Viste ikke at plastikk rusta :shock:

Forresten, den signaturen din.. Lykke kan ikke kjøpes står der, hva skjer da om du kjøper en BMW som er laga i tyskland? Motsier seg litt :P

Skulle akkurat til å si det samme selv :)

Så ut som en fin førstebil :)

Skrevet

Grattis!

"Lykke kan ikke kjøpest, den blir laget hos BMW i Tyskland!" sier du.... Du mener vel da at lykke KAN kjøpes regner jeg med!? :D

Skrevet

Jah, skal forandre på signaturen min!! :) Og min front fanger er i metal og samme med bak fanger'en! :P Men skal byttes ut til M5 front og bak fanger.. Takker :)

Skrevet
Jah, skal forandre på signaturen min!! :) Og min front fanger er i metal og samme med bak fanger'en! :P Men skal byttes ut til M5 front og bak fanger.. Takker :)

Nei fangerne er i plast,samme er også M5 fangerene

Skrevet

Nei fangerne er i plast,samme er også M5 fangerene

Snålt at han jeg kjøpte den av var mekaniker på Bavaria og at han sa

de var i metal, jeg reagerte på det selv når han sa at front fanger'en og

bak'fangeren var litt rusta.. :) Og eit par andre som og var og så på bilen

sa og at det var i metall, så de er i metall!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...