///Simon Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Hei. Da har jeg handlet med en E34 520i med vanos.. 1990 mod, kjørt 180 000 km! Koks grå og helt orginal.. Det er litt rust på front fanger'en og litt på bak fanger'en så de skal skiftes.. Det var og litt rust på kanalene men det er sveiset og lakert!! Ellers er det grått stoff interiør. Mekanisk er den veldi bra i standen men det er som sakt litt kosmetiske ting. Planene er M5 ratt og gir'kule, nye matter i stoff med ///M logo, shortshift, M5 front fanger - bak fanger og side skjørt!! Nye hvite og røde diode baklykter ( Er litt i'tvil om det blir dioder eller vanlig ), Sorte DE front lykter og hvite blink foran og på siden! Også sveise nytt eksos anlegg med 2,5" fra motor og en liten katalysator på 100 celler også en en DTM potte bak.. Kanskje litt soting på rutene på siden bak og bak ruta, også blir det senkesett og nye felger. Vurderer disse felgene: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25646475 Mvh. Simon.
Concep Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Haha 100 cellers cat ? Er vell det dem kjører med i WRC osv ?
///Simon Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Stemmer det Her kommer det noen bilder:
Eksos Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Ser ut som ett flott utgangspunkt dette! kan gjerne få droppe dtm stussen og heller gå for noen rette utblås Rust på front og bakfanger? Viste ikke at plastikk rusta Forresten, den signaturen din.. Lykke kan ikke kjøpes står der, hva skjer da om du kjøper en BMW som er laga i tyskland? Motsier seg litt
SondreLM Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Gratulerer med førstebil! Deilig følelse, vet jeg. Ville droppet planene om diodebaklys, hehe! Syns du skal gå for rød/hvit
///FredriK.S Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Ser ut som ett flott utgangspunkt dette! kan gjerne få droppe dtm stussen og heller gå for noen rette utblås Rust på front og bakfanger? Viste ikke at plastikk rusta Forresten, den signaturen din.. Lykke kan ikke kjøpes står der, hva skjer da om du kjøper en BMW som er laga i tyskland? Motsier seg litt Skulle akkurat til å si det samme selv Så ut som en fin førstebil
Immo Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Grattis! "Lykke kan ikke kjøpest, den blir laget hos BMW i Tyskland!" sier du.... Du mener vel da at lykke KAN kjøpes regner jeg med!?
///Simon Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Jah, skal forandre på signaturen min!! Og min front fanger er i metal og samme med bak fanger'en! Men skal byttes ut til M5 front og bak fanger.. Takker
ww2 Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Jah, skal forandre på signaturen min!! Og min front fanger er i metal og samme med bak fanger'en! Men skal byttes ut til M5 front og bak fanger.. Takker Nei fangerne er i plast,samme er også M5 fangerene
///Simon Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Jah, skal forandre på signaturen min!! Og min front fanger er i metal og samme med bak fanger'en! Men skal byttes ut til M5 front og bak fanger.. Takker Nei fangerne er i plast,samme er også M5 fangerene Snålt at han jeg kjøpte den av var mekaniker på Bavaria og at han sa de var i metal, jeg reagerte på det selv når han sa at front fanger'en og bak'fangeren var litt rusta.. Og eit par andre som og var og så på bilen sa og at det var i metall, så de er i metall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå