Michter Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Bilen skal snart på eu og jeg har defekt håndbrekk. Jeg har lest at man får 2er feil hvis man har dårlig bremsevirkning på håndbrekket. Men hvis håndbrekket ikke virker i det hele tatt, blir det 2 eller 3er feil? P.s Håndbrekket bremser så dårlig at selv om håndbrekket er på fullt, kan jeg dytte bilen.
Mikael-B Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 2er feil uansett ja. Har du prøvd å stramme eller?
Michter Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Fikk en kar til å ordne brekket mitt i november 2010(det meste i trommelen ble byttet). Brekket funket kjempebra, helt til jeg en dag i vinter dro i brekket. Jeg hørte et skikkelig smell bakfra. Etter dette ble brekket mye dårligere, men det virket. Her i forrige uke brekka jeg og da smalt det igjen. etter dette har ikke brekket virket i det hele tatt. Grunnen til at jeg ville vite dette er at jeg vil slippe å reparere bilen 2 ganger bedre å vite feilene først og gjøre alt i etterkant. Men litt kjipt hvis jeg får 3er feil på grunn av brekkets tilstand :S
E36Cab1 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Har opplevd låsing på flere biler,dog med kun trommel bak,men samme prinsippet som har plutselig låst seg pga løse/defekte br.deler. Vil på det sterkeste anbefale å åpne opp der bak og få dette kontrollert,særlig nå på vinteren hvor en liten låsing kan få store konsekvenser!
PIIIPower Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Fikk en kar til å ordne brekket mitt i november 2010(det meste i trommelen ble byttet). Brekket funket kjempebra, helt til jeg en dag i vinter dro i brekket. Jeg hørte et skikkelig smell bakfra. Etter dette ble brekket mye dårligere, men det virket. Her i forrige uke brekka jeg og da smalt det igjen. etter dette har ikke brekket virket i det hele tatt.Grunnen til at jeg ville vite dette er at jeg vil slippe å reparere bilen 2 ganger bedre å vite feilene først og gjøre alt i etterkant. Men litt kjipt hvis jeg får 3er feil på grunn av brekkets tilstand :S Høres nesten ut som om belegget løsnet fra skoa... da blir det dårlig virkning og skoa kan ruste fast i tromelen om bilen blir stående med brekket på. Det er litt trist når man skal reise avgårde igjen...
Hauso Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Det er jo ikke værre enn å jekke opp bilen din, ta av hjula, og tromlene, og bytte alt. hjulsylindre, sko, fjærer, clips og alt inni der da. Nye brekkwire, og justere greiene. Ganske fort gjort også Og hvorfor drar dere i brekket gutta? Dere kjører Bmw!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå