oddis Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Jeg tviler på at noen gidder det. Det er tidskonsumende. Spesielt på gamle E30r som ikke lenger er verdt de 300 000kr de var på begynnelsen av 90 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Jeg tviler på at noen gidder det. Det er tidskonsumende. Spesielt på gamle E30r som ikke lenger er verdt de 300 000kr de var på begynnelsen av 90 tallet. Det stemmer nok det du sier. Men man hvet aldri i dagens samfun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Det er nok kun entusiaster som gidder noe sånt idag, som vil ha seg et frisk chassi, med de rette specsene. Og de vet jo gjerne hvordan det skal gjøres uten noe mer "veiledning" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Det er nok kun entusiaster som gidder noe sånt idag, som vil ha seg et frisk chassi, med de rette specsene. Og de vet jo gjerne hvordan det skal gjøres uten noe mer "veiledning" Tviler på at entusiastene gjør dette. De er vel mere seriøse? Entusiastene er jo oss det som er bittelitt seriøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Statens vegvesen har hvertfall sånn filmkamera med lang hals. Det var det de brukte på min e30. Jeg kjørte de ganske hardt for å få sjekket ette flere rammenr, men de fant ingenting. Hørte rykter om at det skulle sitte et par steder til på e30 men personen ville ikke fortelle det (på et tysk forum). de var vel redde for at slik info skulle komme ut i offentligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 jeg har vært på rønken hos BT. en kammerat ble tatt inn til rønken siden han brukte så kort tid på å fikse opp bilen igjen etter en ulykke, de var sikker på at han hadde juksa litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå