Chris_ Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Forklar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 nok idioter i trafikken. trenger ikke flere hastighets kåte 18 åringer i trafiken, eller andre klovner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Er da ikke bare 18-åringer som er idioter i trafikken ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 nok idioter i trafikken. trenger ikke flere hastighets kåte 18 åringer i trafiken, eller andre klovner.. Har rundet 43 og fremdeles glad i fart . Kåt er jeg også . Klovn Har greid lappen så jeg tror nok jeg blir å se i trafikken en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Er da ikke bare 18-åringer som er idioter i trafikken ... nei, det er dem som er mest idiot, og er dem som ikke har kontroll pga manglende erfaring. vi har alle vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 nok idioter i trafikken. trenger ikke flere hastighets kåte 18 åringer i trafiken, eller andre klovner.. Har rundet 43 og fremdeles glad i fart . Kåt er jeg også . Klovn Har greid lappen så jeg tror nok jeg blir å se i trafikken en stund til jeg og er glad i fart, og det er ikke alltid det passer seg å kjøre fort, er ikke alle som klarer å skille ut NÅR dem kan kjøre fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 sist jeg ble tatt var jeg en km/t fra å miste den, flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Er da ikke bare 18-åringer som er idioter i trafikken ... nei, det er dem som er mest idiot, og er dem som ikke har kontroll pga manglende erfaring. vi har alle vært der. Sant nok det er mange idioter i trafikken både unge og gamle. de unge mangler mye erfaring, men vi er idioter vi gamlingene også hvis vi tror vi er mye bedre. alle har et forberingspotensiale.De unge tar det på alder men hva med de over 40? Dårligere syn, dårligere mørkesyn, tregere, og kanskje litt hovmodig hvis vi tror vi er MYE bedre. Men der noen utskudd ja som ødelegger rykte for andre ungdommer. Vi må huske at vi var kalver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 18 åringer er en ting, jeg er selv 35 og datte har ikke vært grisekjøring !!! første gangen lå vi bakerst i en rekke på 4-5 biler og bare følgte på....så kom blålysa på gitt... trudde det bare skulle bli en liten bot men neida................. andre gangen ville jeg forbi tre vogntog før det ble veiarbeid ved mjøsa.... hadde god tid men tråkka på....i overgang fra 100 til 90.....der tok han meg... dette var heller ingen grisekjøring !!!! vel når det kommer til dette med prøvetid så vet jeg ikke, men vi får se...har sendt inn søknad !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg venter nå på oppkjøringstimDet blir en befrielse å få tilbake lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg venter nå på oppkjøringstimDet blir en befrielse å få tilbake lappen Synd det ikke inngår degradering når en mister lappen så du har kommet deg ned til major du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 jeg og er glad i fart, og det er ikke alltid det passer seg å kjøre fort, er ikke alle som klarer å skille ut NÅR dem kan kjøre fort Og Politiet er blant disse. Hvis du er ute på en øde og forlatt landevei og du blir målt til 120 km/t i 80-sonen, da mister du fortsatt lappen uansett hvor fine forhold det er og hvor lite trafikk det er på veien. Da er du plutselig et medlem av gruppen som du kaller idioter. Det er ikke så veldig ofte jeg er hard på gassen, men det skjer i blant at jeg gir på litt. Det gjør jo tross alt de aller fleste. Det finnes sikkert flust med folk som er akkurat som meg, men som har vært uheldig nok til å gi gass på et sted hvor Onkel Blå tilfeldigvis står og lurer i veikanten. Disse kaller ikke jeg idioter, jeg kaller dem heller uheldige. På den andre siden har du rånere uten vett i skallen og gamle idioter som forviller seg ut i feil kjøreretning på motorveien. Disse har jeg lite sympati for, og de må gjerne miste førerkortet. Medlemmer av den siste gruppen bør helst aldri få den tilbake igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg er hard på gassen, maxer bilen ut nærmest daglig på motorveien, og skulle en sivil legge seg etter hadde jeg ikke stoppet. Politiets beredskap er så smålig (NOKAS er ett godt eksempel på dette) og din grisekjøring vil aldri bli prioritet. Du slipper unna. Min bil er registrert på meg, men på en adresse på andre enden av landet. Her i Stavanger kjøpte akkurat politiet inn en ny sivil bil, toyota prius. det understreker min påstand om at du enkelt slipper unna. Dessuten kan de 25år gamle damene som sitter bak rattet ingen ting om å kjøre fort. Selv om de har 160lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg venter nå på oppkjøringstimDet blir en befrielse å få tilbake lappen Synd det ikke inngår degradering når en mister lappen så du har kommet deg ned til major du også Hehe:) Du mener det ja? Hatt mye tid hjemme i de siste 8mnd, så er sikkert derfor jeg har høyere rang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Og Politiet er blant disse. Hvis du er ute på en øde og forlatt landevei og du blir målt til 120 km/t i 80-sonen, da mister du fortsatt lappen uansett hvor fine forhold det er og hvor lite trafikk det er på veien. Da er du plutselig et medlem av gruppen som du kaller idioter. Det er ikke så veldig ofte jeg er hard på gassen, men det skjer i blant at jeg gir på litt. Det gjør jo tross alt de aller fleste. Det finnes sikkert flust med folk som er akkurat som meg, men som har vært uheldig nok til å gi gass på et sted hvor Onkel Blå tilfeldigvis står og lurer i veikanten. Disse kaller ikke jeg idioter, jeg kaller dem heller uheldige. På den andre siden har du rånere uten vett i skallen og gamle idioter som forviller seg ut i feil kjøreretning på motorveien. Disse har jeg lite sympati for, og de må gjerne miste førerkortet. Medlemmer av den siste gruppen bør helst aldri få den tilbake igjen... nei sier du det? har selv opplevd å bli stoppet i for stor hastighet om natten, med fine forhold osv osv, og det gikk helt fint, hyggelig purk å snakke med. ellers helt enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå