Chris_ Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 hao: jeg forstår ikke hvorfor du er så maktsyk. Om jeg legger ut ett bilde av min bil med regnr, så har vel det ikke noen betydning, så lenge det aktuelle bildet ikke er støtende eller av kriminell art. Skjønner ikke hvorfor du skal henge ut min identitet osv på denne måten bare fordi du synes jeg har en dårlig holdning, hvor gammel er du egentlig? Forresten.. jeg har større e-penis enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Vil-ta- ... 53527.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hvordan er det mulig å bli tatt for å kjøre uten førerkort så mange ganger? Jeg fikk en fartsbot i 1998, og det er den eneste gangen jeg noensinne har vist førerkortet mitt til politiet. Jeg kunne altså ha kjørt bil uten førerkort hele denne tiden dersom jeg bare hadde holdt fartsgrensene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå