tzrkriss Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 bilder?også lurer jeg litt på om det er mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Var noe rust i kanaler, driver og tar det nå..bilder er d på linken ve første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 intr. i og bytte i en 96'e34 520 touring? generelt i god stand og pen invendig pluss litt imellom fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzrkriss Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 har sett de:)men bilder bakfra etter kollisjonen og litt rundt om kunne vært av innteresse.ikke noe vits å reise 5-6 timer og komme fram å bli skuffet over åssen bilen ser ut:)men hvis den ser like bra ut i virligheten som på bildene ser den nok bra ut:)men hadde vært kjekt med noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 har sett de:)men bilder bakfra etter kollisjonen og litt rundt om kunne vært av innteresse.ikke noe vits å reise 5-6 timer og komme fram å bli skuffet over åssen bilen ser ut:)men hvis den ser like bra ut i virligheten som på bildene ser den nok bra ut:)men hadde vært kjekt med noen bilder. Det er bilder på side 3, og 4 som er tatt etter kolisjonen...Ser like bra ut i virkeligheten som på bilder ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 intr. i og bytte i en 96'e34 520 touring? generelt i god stand og pen invendig pluss litt imellom fra min side Send litt info og bilder på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Kan godt ta noen flere bilder etter jeg har fått den ut fra garasjen om det var det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzrkriss Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 hadde vært flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Blir vell i helgen eller rett over helgen tenker jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 har sendt deg en pm som forespurt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 hva er budet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Har bud på 45000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Kan byttes i noe med turbo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå