olemol Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Hei Har mottatt BMWP striper til min alpinhvite 120d. Men jeg vet ikke hvem jeg skal bruke til å montere disse.. Er det noen som vet om noen som er flinke med vinyl og evt jobber billig i Stavager området? På forrhånd takk! olemol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Mulig det er et dumt spørsmål, men er det ikke bare å gjøre det selv? Bilder etter utført "striping" er obligatorisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 hehe, jo det skal gå greit tror jeg, men stripene koster 1600,- så hadde jeg fått noen andre til å gjøre det for meg billig vil jeg helst det. Vil ha dette perfect Sånn som denne <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Det forstår jeg! Har ingen konkrete eksempler, men firmaer som driver med trykking av reklameplakater osv. har en del peiling på å legge vinyl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 ja det var det jeg tenkte på men de jeg har funnet på nett svarer ikke på e post, så må nesten bare oppsøke de :/ tenkte kanskje det var noen her inne som hadde brukt folk til vinyl i stavanger før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Solskjerming og reklame på Ganddal. Kjempe flinke og gode priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Takk Ørjan !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Legg ut bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 jepp! skal dit i morgen, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå