Gå til innhold

98mod 316i sedan med antispinn og aut klima. 19600 inkl reg.

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen selges for 19900 inkl reg + års avg.

er nylig eu ok uten feil.

noe rust bobbler i 2 dører + bagasjeluke, + skade bakskjerm.

km er 290000. voksen dame har eid den i mange år.

bilen er svart med stoff interiør.

eneste feil\deffekt på bilen er vifte motstand, den blir kjøpt og byttet etter en avtale er inngått eller den kan selges med delen løst. koster 250kr. og byttet på 15-20 min.

bilen står lagret på bjørkelangen fram til salg, står uten skilter, de ligger til oppbevaring på Mysen trafikk stasjon så den selges ferdig registrert og med 1 til 2 dagers leveringstid pga den må registreres etter kontrakt underskrivelse før overtagelsen.

Bilder:

s1wibuiu93u11yki5tmz.jpg

2ovdr58rx75d9dodlmr8.jpg

2lh92b66hfir4k3kuxn2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder..

Bilen ser ut som en vilken som helst annen orginal e36 sedan med facelift. bare den bulken jeg har tatt nærbilde av. innv, er den meget pen. Beklager snøbildene. men er den av intr er det bare å ta en tur opp hit. bilen står 3 mil unna, så er ikke der oppe vær dag, å dra dit bare for å måke snø gidder jeg ikke, er ikke en bil til 100k :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg omtrendt 1,5 time og få noen bilder. Denne står ikke hjemme. De som er seriøse tar kontakt og ser på den :) sånn er det altid, bilde eller ei. Mulig jeg kanskje skal den veien imorgen så kanskje jeg får pressa inn tid til å spyle den og knipse noen mobil bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må måke litt snø av den og ta et raskt bilde innvedig før jeg gidder og komme og se på den.. kan jo stå en lada niva under der..

Om du ikke ser at dette er en e36 må du ha briller ;) er nok ikke en lada niva du. Er kun tak,panser og bagasjeluke det er snø på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Det er fint. ingen av dere hadde giddi å kjørt 1,5time for å ta noen bilder av noe som selges for lommepenger heller..

Pratet med gårdseier der den står idag, og han skulle sette den til tining i natt så han kunne ta noen mms bilder og sende iløpet av morgendagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...