Kny Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Som topic sier. Har bestilt nye felger med billige dekk 235/35/19 og 265/30/19, Achilles ATR Sport. Noen erfaringer med disse dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Jeg har kjørt en sesong med slike på bruksbilen. Støyer en del (men det er vel ikke et ukjent fenomen med 18"?). De har ikke blitt nevneverdig slitt og de ligger bra på veien. Har ennå ikke fått vannplaning heller. Fikk uheldigvis prøvd de på nysnø også. Der var de ikke såpass. Mye bedre en linglong dekka som sto på når jeg kjøpte felgene vertfall! De var ikke så mye slitt, men var et par år gamle. Gikk vel 2-3 måneder før de var blanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Takk for svar Kan ikke akkurat forvente all verden med billigdekk akkurat. Får heller oppgradere de senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Achilles ATR sport er brae sommer dekk i forhold til pris! har kjørt 225/30/20 på en audi a4. var stor fornøyd med dekka, spesiellt slitestyrken! er kanskje litt støy. kjørte 10000km med dem og det var enda masse mønster, enda med skamsenk (kanskje helt rett hjulstilling?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Hvordan er disse dekkene angående sporing? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Spora som fy på min med 265 bak Men allover var jeg fornøyd med de egentlig, ble ikke nevneverdig fort slitt, og hadde godt grep på tørt og vått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 hmm.. Er sporing jeg er ser mest etter eller at de IKKE skal spore.. tenkte 225 dekk da, og ikke 265! hehe. Noen flere som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå