Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 av de var bagateller som

- ikke sikring på leding

- ikke refleks bak i lykta ( høl i hue)

- batteriinnfestning

- belte rulle/låse høyre bak

- bremselampa lyste pga brudd i ledning( fikk beskjed om å ta ut pæra)

men så kom det "værste" dårlig selvoppretting, har jeg flaks er det bare Topplagrene, værste fall tannstanga ,

Noen triks for å forbedre dettte uten å bytte tannstang?

topplagrene skal jeg prøve å smøre opp, men tenkte å øke caster-vinkel eller noe?

Skrevet
  SmTrading skrev:
det var ikke spm, og forresten er det bare en "slenge" bil jeg ikke gidder å koste på så jævlig

Så da er det liksom greit å kjøre med en bil som er frafikkfarlig ? du er jaggu smart du :applause:

Skrevet

ta ei firhjuls måling du å få skjekka opp i vinklane dine. er rett som du seier å jobbe me caster..

anngåande bremselampa så er de ein 2'ar som må fiksast ... att dei seie att de bare er å ta ut pæra tyder på att dei er useriøse. alle lys i instrumen borde skal lyse når tenning er på - å de vil den da ikke gjere... å dermed så har du ein ny 2'ar feil

kva som var galt med belte ? om de går treigt tilbake så skal de ikke ve god nåkk grunn til å gi 2 ar.. bør være skade eller attt de ikke går ann å låse i låsen eller når du strammer til

refleks i lykta skal eg ikke sei noko om--- for veit ikke korleis de såg ut

sikring på ledning er 2 ar feil for de har med sikkerheit i ledningsnette å for å unngå bran.. var de + til annlegg elle?

batteri som er laust er farleg så også ein 2 ar.

Skrevet
  hanskr skrev:
ta ei firhjuls måling du å få skjekka opp i vinklane dine. er rett som du seier å jobbe me caster..

anngåande bremselampa så er de ein 2'ar som må fiksast ... att dei seie att de bare er å ta ut pæra tyder på att dei er useriøse. alle lys i instrumen borde skal lyse når tenning er på - å de vil den da ikke gjere... å dermed så har du ein ny 2'ar feil

kva som var galt med belte ? om de går treigt tilbake så skal de ikke ve god nåkk grunn til å gi 2 ar.. bør være skade eller attt de ikke går ann å låse i låsen eller når du strammer til

refleks i lykta skal eg ikke sei noko om--- for veit ikke korleis de såg ut

sikring på ledning er 2 ar feil for de har med sikkerheit i ledningsnette å for å unngå bran.. var de + til annlegg elle?

batteri som er laust er farleg så også ein 2 ar.

nettopp! caster er viktig ang selvoppretting, det var på TOYOTA jeg hadde EU så de sa det var uvesentlig om jeg tok ut pæra eller ikke.

og det vil ikke si at bilen er trafikkfarlig, prøver bare å eliminere mindre feil FØR jeg evt bytter tannstang!

det med sikringer og sånn er greit, jeg har akkurat kjøpt bilen og fikset MASSE, jeg tok bare å fjernet ledningene da de hadde blitt brukt til noe harry tull bare

Men mekanikeren nevte at han syns det gikk tregt når har kjente på hjulene, kan det være noe annet en tannstang som gjør at det går tregt ??

bortsett fra topplager , de har jeg sjekka nå

Skrevet
  Tom K skrev:
  SmTrading skrev:
det var ikke spm, og forresten er det bare en "slenge" bil jeg ikke gidder å koste på så jævlig

Så da er det liksom greit å kjøre med en bil som er frafikkfarlig ? du er jaggu smart du :applause:

grunn til at jeg spurte åssen jeg kunne forbedre caster for å få selvopprettingen bra så det IKKE er trafikkfarlig da :applause:

Skrevet

hvordan er den og kjøre... hadde engang en eg måtte vri opp igjen...altså 0 selvoppretning. det var slitsomt. på den var det tannstangen..

Skrevet
  22korny skrev:
hvordan er den og kjøre... hadde engang en eg måtte vri opp igjen...altså 0 selvoppretning. det var slitsomt. på den var det tannstangen..

ja, det er omtrent 0 selvoppretting, får prøve å bytte tannstanga da :)

Skrevet
  SmTrading skrev:
  22korny skrev:

F... er du helt tett el?

Og denne bilen skal du drive å slenge rundt med??

Det jo helt uforsvarlig (ikke selve slengingen) å kjøre med denne på denne måten nå. Jeg er nok selv en som mange mener kjører litt uforsvarlig på snø osv men du kan jo umulig ha kontroll med den bilen der. Kan jo umulig være gøy heller.

Nei, få tinga på plass eller skrot dritten!

Skrevet
  Espen02E30 skrev:
  SmTrading skrev:
  22korny skrev:

F... er du helt tett el?

Og denne bilen skal du drive å slenge rundt med??

Det jo helt uforsvarlig (ikke selve slengingen) å kjøre med denne på denne måten nå. Jeg er nok selv en som mange mener kjører litt uforsvarlig på snø osv men du kan jo umulig ha kontroll med den bilen der. Kan jo umulig være gøy heller.

Nei, få tinga på plass eller skrot dritten!

herregud mann. vil han ikke prøve og bytte stang da?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...