SmTrading Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 5 av de var bagateller som - ikke sikring på leding - ikke refleks bak i lykta ( høl i hue) - batteriinnfestning - belte rulle/låse høyre bak - bremselampa lyste pga brudd i ledning( fikk beskjed om å ta ut pæra) men så kom det "værste" dårlig selvoppretting, har jeg flaks er det bare Topplagrene, værste fall tannstanga , Noen triks for å forbedre dettte uten å bytte tannstang? topplagrene skal jeg prøve å smøre opp, men tenkte å øke caster-vinkel eller noe?
2000Touring Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Hva med å finne ut hva som er feil, og bare rette opp feilen?
SmTrading Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 det var ikke spm, og forresten er det bare en "slenge" bil jeg ikke gidder å koste på så jævlig
Tom K Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 SmTrading skrev: det var ikke spm, og forresten er det bare en "slenge" bil jeg ikke gidder å koste på så jævlig Så da er det liksom greit å kjøre med en bil som er frafikkfarlig ? du er jaggu smart du
PenguiN- Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 jo, kan være mye rart det altså...bare å ringe verkstedet å høre hva de siktet til ?
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Det med dårlig selvopretting kan også være pga dekkene
hanskr Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 ta ei firhjuls måling du å få skjekka opp i vinklane dine. er rett som du seier å jobbe me caster.. anngåande bremselampa så er de ein 2'ar som må fiksast ... att dei seie att de bare er å ta ut pæra tyder på att dei er useriøse. alle lys i instrumen borde skal lyse når tenning er på - å de vil den da ikke gjere... å dermed så har du ein ny 2'ar feil kva som var galt med belte ? om de går treigt tilbake så skal de ikke ve god nåkk grunn til å gi 2 ar.. bør være skade eller attt de ikke går ann å låse i låsen eller når du strammer til refleks i lykta skal eg ikke sei noko om--- for veit ikke korleis de såg ut sikring på ledning er 2 ar feil for de har med sikkerheit i ledningsnette å for å unngå bran.. var de + til annlegg elle? batteri som er laust er farleg så også ein 2 ar.
SmTrading Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 hanskr skrev: ta ei firhjuls måling du å få skjekka opp i vinklane dine. er rett som du seier å jobbe me caster..anngåande bremselampa så er de ein 2'ar som må fiksast ... att dei seie att de bare er å ta ut pæra tyder på att dei er useriøse. alle lys i instrumen borde skal lyse når tenning er på - å de vil den da ikke gjere... å dermed så har du ein ny 2'ar feil kva som var galt med belte ? om de går treigt tilbake så skal de ikke ve god nåkk grunn til å gi 2 ar.. bør være skade eller attt de ikke går ann å låse i låsen eller når du strammer til refleks i lykta skal eg ikke sei noko om--- for veit ikke korleis de såg ut sikring på ledning er 2 ar feil for de har med sikkerheit i ledningsnette å for å unngå bran.. var de + til annlegg elle? batteri som er laust er farleg så også ein 2 ar. nettopp! caster er viktig ang selvoppretting, det var på TOYOTA jeg hadde EU så de sa det var uvesentlig om jeg tok ut pæra eller ikke. og det vil ikke si at bilen er trafikkfarlig, prøver bare å eliminere mindre feil FØR jeg evt bytter tannstang! det med sikringer og sånn er greit, jeg har akkurat kjøpt bilen og fikset MASSE, jeg tok bare å fjernet ledningene da de hadde blitt brukt til noe harry tull bare Men mekanikeren nevte at han syns det gikk tregt når har kjente på hjulene, kan det være noe annet en tannstang som gjør at det går tregt ?? bortsett fra topplager , de har jeg sjekka nå
SmTrading Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Tom K skrev: SmTrading skrev: det var ikke spm, og forresten er det bare en "slenge" bil jeg ikke gidder å koste på så jævlig Så da er det liksom greit å kjøre med en bil som er frafikkfarlig ? du er jaggu smart du grunn til at jeg spurte åssen jeg kunne forbedre caster for å få selvopprettingen bra så det IKKE er trafikkfarlig da
korny Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 hvordan er den og kjøre... hadde engang en eg måtte vri opp igjen...altså 0 selvoppretning. det var slitsomt. på den var det tannstangen..
SmTrading Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 22korny skrev: hvordan er den og kjøre... hadde engang en eg måtte vri opp igjen...altså 0 selvoppretning. det var slitsomt. på den var det tannstangen.. ja, det er omtrent 0 selvoppretting, får prøve å bytte tannstanga da
Espen02E30 Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 SmTrading skrev: 22korny skrev: hvordan er den og kjøre... hadde engang en eg måtte vri opp igjen...altså 0 selvoppretning. det var slitsomt. på den var det tannstangen.. ja, det er omtrent 0 selvoppretting, får prøve å bytte tannstanga da F... er du helt tett el? Og denne bilen skal du drive å slenge rundt med?? Det jo helt uforsvarlig (ikke selve slengingen) å kjøre med denne på denne måten nå. Jeg er nok selv en som mange mener kjører litt uforsvarlig på snø osv men du kan jo umulig ha kontroll med den bilen der. Kan jo umulig være gøy heller. Nei, få tinga på plass eller skrot dritten!
korny Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Espen02E30 skrev: SmTrading skrev: 22korny skrev: hvordan er den og kjøre... hadde engang en eg måtte vri opp igjen...altså 0 selvoppretning. det var slitsomt. på den var det tannstangen.. ja, det er omtrent 0 selvoppretting, får prøve å bytte tannstanga da F... er du helt tett el? Og denne bilen skal du drive å slenge rundt med?? Det jo helt uforsvarlig (ikke selve slengingen) å kjøre med denne på denne måten nå. Jeg er nok selv en som mange mener kjører litt uforsvarlig på snø osv men du kan jo umulig ha kontroll med den bilen der. Kan jo umulig være gøy heller. Nei, få tinga på plass eller skrot dritten! herregud mann. vil han ikke prøve og bytte stang da?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå