die4e| Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Selger disse i ønsket farge (profft lakket) med elastisk lakk som ikke sprekker ved tilpassing. Dobbeltsidig teip er satt på undersiden så ingen drilling i bagasjelokket er nødvendig. Brand new Send meg ei pm med adresse + lakkfargekode og om du skal ha til coupe eller sedan 850kr inkl frakt og lakkering! Koster 1.033,85kr på Gs Ulakkert og uten frakt
_Niclas_ Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 bestiller vel ikke fra ebay til 350,-kr vel?
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 bestiller vel ikke fra ebay til 350,-kr vel? Hva har det med saken å gjøre? Hva tror du det koster for "mannen i gata" for en slik, for så å få den lakkert på lakkverksted? Syns dette var et godt tilbud jeg. Hadde jeg ikke hatt slik fra før, så hadde jeg glatt betalt den summen for en slik ferdig lakkert
_Niclas_ Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Ikke for å ødelegge salgstråden men føler jeg må svare på innlegget over. Ville bare høre om det er fra ebay for der koster de 350,- ferdig lakkert å levert. Men lykke til med salget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå