Hendseth Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Har vel kanskje det ja Skal ikke ha clutch som er god for 800nm og da? Har og innsug fra e34 med flytta spjeld til deg
destroyy Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Er bare på utkikk etter grenror, har innsug og 765 clutch ta kontakt på pm hvis du har et tilsalgs da
snoppleif Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Veldig bra prosjekt dette! E28 er jo nydelige biler...Jeg driver å bygger en e28 selv som skal bli banebil, har kommet et godt stykke på vei fra den orginale 520i som var. Har nå fått nedi en m30b35 motor med girkasse osv men jeg lurer litt på hvordan dere har gjort det med bremsene. For på min er det orginalt en vakumstyrt bremsekraftforsterker mens på 535 var vel dette hydraulisk styrt? Har du en løsning på hva jeg kan gjøre her? Stå på videre dette blir bra! Borr hull i innsuget. Gjeng opp hullet, sett i slangenippel å koble den originale slangen fra bkf der med tilbakeslagsventil mellom Takk for svar!
Frans2k Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Jaja, fikk gjort litt i helga og Ett grenrør ferdig!
Frans2k Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Da ligger det en Electromotiv TecGT hjerne på siden av meg i soffaen her!
Jørgen-A Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Da ligger det en hjerne på siden av meg i soffaen her! Har du mistet hjernen din i soffaen?! grisegutt
Frans2k Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Artikallj! Får prøve å bygge det siste grenrøret iløpet av uka, og få på plass e34 bakslillinga! Skal også ta en tur på Bjørnstad Bil å kjøpe coil'er, å begynne å koble sprut til helga Kan den bli færdig til 1.mai, så vi får på Frøya å kjøre da?
Frans2k Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Hmmm, fikk gjort om en 525i e34 bakstilling ikveld, så den passer på bilen. Skal jeg bruke den så må jeg enten kappe ut innerskjermer å valse/bredde som en tulling. Eller selge Artec hjula, å kjøre på 7,5x16. Jeg kan også skaffe meg e28 bærebruer bak, fra bil med m30. Kan ihvertfall ikke ha trommelbrems bak.
Frans2k Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Da er det klart, blir breie hjulbuer bak, kappa opp den ene innerskjermen ikveld. Må stikke i vei å hente meg vals i mårra da!
Kjakan Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Veldig bra prosjekt dette! E28 er jo nydelige biler...Jeg driver å bygger en e28 selv som skal bli banebil, har kommet et godt stykke på vei fra den orginale 520i som var. Har nå fått nedi en m30b35 motor med girkasse osv men jeg lurer litt på hvordan dere har gjort det med bremsene. For på min er det orginalt en vakumstyrt bremsekraftforsterker mens på 535 var vel dette hydraulisk styrt? Har du en løsning på hva jeg kan gjøre her? Stå på videre dette blir bra! Borr hull i innsuget. Gjeng opp hullet, sett i slangenippel å koble den originale slangen fra bkf der med tilbakeslagsventil mellom Sorry OT! Må man ha tilbakeslagsventil? Har gjort det samme og funka fint, men uten tilbakeslagsventil.
Jørgen-A Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 må ha ventil med turbo. vist ikke sprenger du bkf vist du bremser og gasser samtidig. Ved burning feks..
brunsame Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 er det ikkje tilbakeslags ventil orginalt da som regel? slenger med et bilde av bremsekraft forsterkeren min fra en m3 3.2. er ikkje det jeg har satt ring rundt tilbakeslags ventil?
_anders Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 er det ikkje tilbakeslags ventil orginalt da som regel? slenger med et bilde av bremsekraft forsterkeren min fra en m3 3.2. er ikkje det jeg har satt ring rundt tilbakeslags ventil? Jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå