Frans2k Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 jasså, 4 stk? Ole, jeg, Per Egil og Frode Får se om vi får samla en gjeng til da her ifra Mørekysten og da.. Evt 4/5 stk E28 herfra om vi får det til å klaffe Kolonne fra angitt plass i M&R og nedover sammen med dere fra dalastrøka innafor, hadde vært en idè? Må få til det
hypah Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Skal ha råder og pakninger/arp fra ppf Vet du no om hvor mye den tåler med dette?
Frans2k Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Skal ha råder og pakninger/arp fra ppf Vet du no om hvor mye den tåler med dette? Har ikke en aning heller, men, spøker litt for bilen nå... Er midt i en hushandel, så får se hvor mye som blir gjort med den. Kjøring blir det, men vet ikke hvor mye effekt det blir
hypah Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Skjønner Spør så jeg har noe å gå etter selv, driver med en m62 selv, men vet ikke om jeg skal gjøre no med innmat før jeg setter den inn..
GeirAndre Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 med sprut og tenning skal det innmat holde oppimot 700hp
GeirAndre Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Orginalt. Innmat er noe av det samme som sitter i m50!
Frans2k Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Jaja, da har det skjedd litt. Det har blitt huskjøp med garsje/mulighet for verksted, så da kan jeg gjøre ting uten å planlegge så mye Så oppdateringer kommer når det blir nytt år! Har også kjøpt en 525tdsa som skal bygges om til manuel, med enkelmasse svinghjul, getrag 260(m20) og ksr powerboks Bilen er en rød touring med ac, lammel diff, beige interiør, og har en liten hjortskade forran KOmmer med bilder en dag
Hendseth Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Er vel på tide med en liten oppdatering. Bilen er helt ribba innvendig og klar for litt opprydding av el-nett og burbygging! Har sveisa taklukehull. Må angripe et rynkete bakblekk også Waste gate rør ferdig sveisa, jikk igrunn lei av den i friluft.. Et lite overblikk av motor rom med 2,5l dekt av olje Dårlig bildekvalitet, men bedre enn ingenting
Haakjin Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Dette ser da bra ut dette da Men skal du ha orginal gasspjeld, eller skal du lage til noe nytt?
ReiRud Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Ser bra ut Per Hans...jeg har kcr boks!!! (kom og kjøp...)
Hendseth Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Har 3,5" spjeld som skal på Plenumet er levert til Jørgen-A for helsveising, så må vel legge ut flere bilder av det når det er ferdig Har også levert svinghjul til han for klargjøring til qartermaster clutch. Har kjøpt "ny" topp til m30n også, fra b35. Mangler bare pakninger til motoren nå, så er det bare å sette sammen
Hendseth Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Har nå angrepet ledningsnettet! Tror nokk check panelet ha skylda for det meste av ledninger i bilen, faktisk 5 ledninger på bare bremselysbryter Begynte å slanke ned og sortere ledninger i bilen, men tålmodigheta tok slutt og da endte det sånn! Fikk sortert ut det som går til lys, så det er fortsatt inne i bilen. Ble hvertfall mye ryddigere inne i bilen! Kasta også ut sikkringsboksen, blir god plass til andre ting der. Hydraulikk systemet er også borte, og styresnekka skal bort etterhvert i fordel for tannstang fra e46 Måtte ta en liten runde med rustarbeid i gulv. Er vel en ganske vanlig plass dette.. Grenrøret sett fra underside, litt trangt Ligger ann for burbygging i helga, må bare få stiva opp takplata litt først. Lurer på og sveise inn en orginalforterkning midt over der luka var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå