Soberg Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 I slutten av desember var jeg og hentet meg den nye bruksbilen min i trondheim. Etter lang tid med mye gamle drittbiler ble jeg lei og fant ut jeg skulle kjøp "nytt". Bilen en 2000 316i 1.9l og helt original. Bilen var gåd 133500, nå 135000. Farge Titan sølv Utstyr: ABS Airbag Aircondition Radio/CD Alu. felger S./V. hjul ESP Sentrallås EU-godkjent Servicehefte El. just.speil Servo El. vinduer x 2 Skinn ratt Fjernst./Sentrallås Sportsseter Just. ratt Utetemp. Kjørecomputer Har noen sommerplaner for bilen: Nye lykter rundt hele bilen Senking 18 eller 19" sommerhjul Eksos Litt styling Blir nok mer når varmen kommer. Her er noen bilder av bilen Byttet gir og handbrekk pose: mer kommer.
bxuxn Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Hvor mye kostet baklyktene og hvor kjøpte du de?
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Flott Sedan! Spørsmål: den girbelgen og håndbrekks belgen, det er deler fra Ebay ikke sant? (engelsk leverandør om jeg tror rett?) 1: Hvor lang leveringstid? 2: hvordan er kvalitet? 3: Hva ble total pris ? 4: hvordan er passform?
Soberg Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Flott Sedan!Spørsmål: den girbelgen og håndbrekks belgen, det er deler fra Ebay ikke sant? (engelsk leverandør om jeg tror rett?) 1: Hvor lang leveringstid? 2: hvordan er kvalitet? 3: Hva ble total pris ? 4: hvordan er passform? Jepp er de som man får kjøpt på ebay, men kjøpte de gjennom noen her på forumet. kvaliteten her grei, litt arbeid for å få fin passform. lyktene er kjøpt på parts and retards, pris står på sia.
Soberg Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Da var det handlet inn litt mer snaks.
Soberg Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Da var det kommet litt mer til bilen: Blir ikke lakkert eller montert før til våren.
Glenglen Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Her går det fort unna med pimping! likære! ACS bakrutespoilern er skikkelig prikk over i'n Keep up the fun work!
Soberg Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Ja må prøve å få den klar til våren:) Tar det litt og litt så blir det ikke så dyrt på enn gang. Meget pen e46 du også har.
Soberg Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 I dag fikk jeg de hvite skilt lysa fra m-tuning, meget rask og god service. Bilder kommer i morgen.
Soberg Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Her kommer ett bilde av skilt lys, ble veldig fornøyd:p Får se om det blir trekking av carbonfilm i helga.
Soberg Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Fikk mer kos til bilen i går som skal på til våren. Usikker på om jeg skal bruke Riger eller Ac bakrute senkeren.
Soberg Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Bilde av bilen etter enn liten kjapp vask
Soberg Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Går og venter på lakkering va bakrute spoilern og bakvingen pluss noen lakk skader på bilen. Venter også på ny frontrute etter steinsprang=\ Nye dekk og felger eg kjøpt inn, venter enda på dekka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå