bmwe34520 Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Hallo. Har problemer med min e34 520 at den er veldig tungstartet når den er kald. Kan fort ta 5-10 før jeg får start på den. Hva kan være galt?
bmwmann24 Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 evt påtide med service? filter,plugger osv. Kan jo og være at bensin renn tilbake.
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Hvis den ikke er tungstarta når den er varm så ere ikke bensin som renner tilbake. Jeg holder en knapp på veivakselsensor. denne koster ikke mye og er lett å bytte på M50.
bmwe34520 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Hvor selges slik sensor? Og hvor sitter den? Har nylig byttet plugger og filter
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 De selges på www.gsbildeler.no eller www.schmiedmann.no http://www.schmiedmann.no/12141726066/p ... .aspx#9591
SweetBMW Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 OBS! OBS! Husk og oppgi skilt nr ditt til de hvis du ringer og bestiller fordi det er forskjellige sensorere etter 92
audibils4 Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Har en 97 modell 523, den har begynt å fjuske litt når den er kald, men ikke alltid, når den tuller seg så må motoren holdes i live med gassen, den klarer ikke gå på tomgang selv. noen som har noen idèer? Har sjekket plugger og tenningsdeler, kan ikke se noe galt på vakuumslanger heller. Tilstand på bensinfilter er jeg usikker på, men har aldri heller sett noen tette filtre her i Norge, siden den virker fint når den er varm, så utelukker jeg det. Er det symptom på at denne impulsgiveren er på vei til å ryke når den begynner å tulle på kald motor ? Det sitter og en klokke med en tynn wire på oppå innsuget som ser ut til å være elektronisk styrt, er det tomgangsregulatoren?
Glenno Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Olje har vel litt også på hvor greit motoren sveiver rundt i kulda i tillegg til andre normale service deler.
Glenno Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Har en 97 modell 523, den har begynt å fjuske litt når den er kald, men ikke alltid, når den tuller seg så må motoren holdes i live med gassen, den klarer ikke gå på tomgang selv. noen som har noen idèer? Har sjekket plugger og tenningsdeler, kan ikke se noe galt på vakuumslanger heller. Tilstand på bensinfilter er jeg usikker på, men har aldri heller sett noen tette filtre her i Norge, siden den virker fint når den er varm, så utelukker jeg det. Er det symptom på at denne impulsgiveren er på vei til å ryke når den begynner å tulle på kald motor ? Det sitter og en klokke med en tynn wire på oppå innsuget som ser ut til å være elektronisk styrt, er det tomgangsregulatoren? Enkleste ville nok kjøre diagnose, da burde du få opp feilmelding ville jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå