MeSs Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Som topic sier, ønsker å kjøpe en drøss E36 Coupe deler. Fint om delene er lakkert Diamantsvart, men er ikke ett must. Gidder ikke kjøpe deler som er ødelagte/sprukket. Lenge siden jeg har vært på bmw fronten, så usikker på priser osv, derfor jeg har skrevet "kjøpe ny?" på noe, så håper jeg noen har innvendinger å komme med Eller om jeg bare burde kjøpt en delebil?.. Takk. Har du en eller flere av delene så legg ved ett bilde. Utvendig: Lister på framskjermer Bensinlokk (ikke plastlokket inni) List rundt vinduer begge sider (Kjøpe nytt?) Sideblinklys sider (hvitt ikke gjennomsiktig) M-Tec fanger gitter, mangler alt av gitter. M-Tec fanger, list foran taueøye M-Tec fanger, leppe Interiør: Speil innvendig Midtkonsoll rundt girspak. Pose til girspak/håndbrekk (STRØKENT) Girkule (Kjøpe nytt?) Strøken sigarett tenner, altså ikke med slitt bort merke (Kjøpe nytt?) Innstigningslister begge sider (Kjøpe nytt?) CD Spiller med iPod/iPhone styring Belte eh "oppsnurrer"? haha.. begge sider foran. MÅ virke bra. De jeg har nå greier ikke få inn beltet på noen av sidene. Teknisk: Bakre eksosanlegg (Kjøpe nytt?) Kontakter til sideblinklys, blinklys foran og tåkelys (Huggeren??) 924 09 779 Mvh Marius
ErlendSandved Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Har en e36 coupe som jeg skal selge som delebil! Bilen er kræsjet i fronten, og bilen er rammeskeiv! Motor og drivverk er i orden og ikke noe problem! Selges ikke under 10k.. viewtopic.php?f=6&t=164844&p=1714038#p1714038
MeSs Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Det som er svartet ut har jeg fått tak i
Håvard ///M3 Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Hei. Tror jeg har m3 speil i diamantsvart liggende. Skal undersøke. Gi meg et par dager.
MeSs Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Hei.Tror jeg har m3 speil i diamantsvart liggende. Skal undersøke. Gi meg et par dager. Gjør det
conan Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Trenger du fortsatt dette: vindusvisker-bensinlokket-lister til begge ruter-blinklys skjerm-innv speil-mittkonsoll-pose til gir og handbr sigarett tenner og samtlige kontakter? Jeg har bensinlokk, speil innv, mittkonsoll, sigtenner og tror jeg har det andre oxo. Må bare sjekke litt i boden. Hvis du fortsatt trenger dette så mail meg på jannsoerdahl@hotmail.com
Håvard ///M3 Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Hei.Tror jeg har m3 speil i diamantsvart liggende. Skal undersøke. Gi meg et par dager. Gjør det Hei. Jeg M3 speil i diamantsvart og sideblinklys(skjermer) i hvitt/grå ikke gjennomsiktig. 1500,-
MeSs Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Opp med seg! Trenger ikke speiler, lakkerer de jeg har CONAN: Send meg en pm med pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå