Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg nettopp en e30 325 diff fra koed. Men synes den er så seig å dra rundt..

Må liksom ta i en god del for å greie å dreie rundt på den. Virker ikke som det er noe slakke..

Er dette normalt? synes 318 diffen jeg demonterte var mye lettere..

Skrevet

Nei. har ikke fyllt på no olje enda.. vet ikke om det er olje på den heller.. Men blir den noe lettere med olje i da? ser for meg at den bare blir segere da?

Skrevet

Når du drar rundt pinjongen du mener? Brukt/overhalt diff? Skal ikke være treg egentlig,er du i stuss kan du ta av baklokket og inspisere kronhjul/pinjong,er du usikker på hva du skal se etter kan du søke litt på youtube,ellers blir det litt vanskelig å forklare(anleggsfalte,forspenn osv..)

Skrevet

regner med den er brukt og ikke overhalt. Den ser ivertfall ikke ut som den er åpnet.. Har aldri sett inni en diff før, men regner med at om det er noe feil inni, er det synlig..

Kan jo hende den går seg til når jeg får på no frisk olje, og får kjørt litt med den.. Men nå er det en stund til bilen skal på veien, og er litt redd for at "garantien" hos koed skal gå ut innen den tid..

Skal åpne baklokk og inspisere.. og når jeg tenker meg om, så kan det være fordi den har stått på en liten pall baki bilen min ut et døgn før jeg tok den med inn og turna på den.. var jo rundt -12 ut, så kan hende at det lille av olje som evt er på den var ganske seig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...