Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

opp, vurderer igjen og selge, da jeg kommer til og flytte til stavanger for og gå på skole i sommer.

Forstilling er montert igjen, samt bremsene foran, får hjul studs i uka så da er den egentlig "kjørbar"

bilder kommer en dag snart.

kan byttes i bruksbil med litt motor, lei av symaskinen i opelen :P

• 2 weeks later...
Skrevet

dsc00279l.jpg

dsc00280n.jpg

dsc00281lm.jpg

dsc00287lz.jpg

dsc00288k.jpg

2Bride bøtte stoler med justerbar rygg, laget understell til den ene, montert ladtrykksmåler og brebandslambda i a stolpe, montert forstilling med nyoverhalt tannstang, m3 bærebro foringer, nye bærebruer, nytt senkesett, høydejusterbart, gs performance uniball camberplater, satt på front fanger.

selges hbo 50k snarest.

karroseriet er ikke veldig pent..

50k er billig, bare sånn raskt.

turbo 7k

grenerør 6k

råder 3k

stoler 8k

diff 3k

bremser 14k

sprut 15k

mapping 9k

topp 10k

bare dette har kostet over 50k

bytte er aktuelt i bil som kan brukes fra dag 1

Skrevet

mappet av christer pbc.

440whp og 597wnm på 1,36bar, har satt inn 0,5 bars fjær nå, da jeg selv ønsket en motor som skulle holde lenge, tankte og kjøre rundt 1 bar selv

bremset i dynapack

Skrevet
mappet av christer pbc.

440hk på 1,36bar, har satt inn 0,5 bars fjær nå, da jeg selv ønsket en motor som skulle holde lenge, tankte og kjøre rundt 1 bar selv

440 på hjul? Hva med nm?

Ville han ikke dra ut mere? Eller var det du som sa stopp på 440 :D

(så du endret innlegget ditt nå) :D

Skrevet

var vel jeg som sa stopp :P vi rørte ikke kam drevet engang, og ved og gjøre det kan man øke effekten med opptil 50hk i følge ppf, leste det i en tråd der engang.

597nm

Skrevet
var vel jeg som sa stopp :P vi rørte ikke kam drevet engang, og ved og gjøre det kan man øke effekten med opptil 50hk i følge ppf, leste det i en tråd der engang

Hvor mye løft har du på syl 6 i ØD da?

Skrevet
Hmm..

Hadde jeg hatt kr hadde jeg kjøpt denne ;)

Hvordan er det med skilter osv?

Bare å hente ut eller skal den på eu osv først?

Eu først, godkjent søknad om og bygge om, så skal fint gå ann og godkjenne denne selvom mesteparten av pesimistene her sier det ikke går uansett.

må nok i allefall fjerne catch i bagasje vil jeg tro, skrev i søknaden at 7serie hoved syl skulle brukes, men vet ikke om det er ett must.

beskrev også at jeg skulle bruke 325 understell, skal til og med være mulig med vipec, spesifisert i søknaden at vipec skulle brukes, og dere som tror man må ha syklus test av avgassen, ikke på biler før 86. har ikke godkjent noen ting så sier ikke at det er lett, men søknaden er godkjent og har klarsignal fra BT

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...