Fixfax Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 orginal 320 1985, godkjent søknad på turbo bygg inntil 286 hester. - porsche bremser foran og bak - nye hjul lager - nye foringer i bakstilling, gs performance bærearmer, powerflex travers og diff - 3.73 lamell diff, ny olje selføgelig - 2 stk bride seter, 1 sete er montert på e30 understell - 1 msd føde pumpe, alu catch og bosch 044 pumppe herfra - jævlig pent eksos anlegg 3.5" 3"dp alt i rustfritt - stor ic, med ferdig rørgate i 2.5 - olje kjøler - vipec v44 - stor aluradiator me 16" vifte koblet til vipec - bredbåndslamdba, turbo trykk måler, olje trykk. - turbo xs justerings ventil - 4 puck zinter, 618 trykk plater, racing utløser lager og ny slave sylinder Motor eta vei, nye lager og pakninger, ar til topp og ramlager, smidde råder, orginale stempel, oringet, sveiset og portet topp, z45 kam nuke drev, polerte ventiler, mirafrest, ppf grenerør, precision sc6262, precision wg, m21 oljepumpe. Sikkert glemt masse, bremset 440 whp og 597nm hos christer pbc på 1.36 bar, har 05 bar fjær liggende nå. chassi er ingen glansbilde, men ett helt kurant 2 dørs chassie, lite rust, ble tatt litt i gulvet på den. m3 kobi front fanger, lakkert diamantsvært for 2.5 år siden, har foralt litt i lakk grunnet støv og små riper, ikke så bra pusset heller, så er ikke bunkel fri. Har ett tuv godkjent justerbart i høyde senkesett bestilt fra ebay til den, 51mm fjærben og k-sport tcamber/caster pplater, forstilling blir jobbet med nå, nye bærearmer og m3 foringer. Ønsker og bytte i morsom bil som kan brukes. motor er oringet og satt sammen av kimmit. mere info ved seriøs interesse Kun kjørt i benk
Fixfax Posted February 12, 2011 Author Posted February 12, 2011 "viser til deres søknad om godkjenning av BMW E30 320 med reg nr. ****** Søknaden beskriver ombygging til større motor hentet fra BMW E34 525. Videre skal bremser bygges om med deler hentet fra porsche og annen type bmw (7 serie hovedsylinder) Ombyggingen godkjennes under følgende forutsetninger: - Maks 210Kw (286hk) skal måles i dynotest, av godkjent instans, målding skal vise turbo trykk, type/merke styrings system (vipec i dette tilfelle) og merking av eksosanlegg (vet ikke helt hva de mener med det men) - Karrosori må være identisk med BMW E30 M3 - Alle deler som berøres av ombyggingen skal tilsvare BMW e3 m3, dette innebærer bremser, hjuloppheng foran og bak, traver med mer. -Ombyggingen kan innebære en endring av egenvekt. Bilens nyttelast og sitteplasser kan bli berørt av ombyggingen. - Det kan ved tvil stilles krav til test av bremsekraft fordelingen, det kan bli aktuelt og montere manull, låsbar justeringsventil -bilen skal etter ombyggingen tilfred stille de tekniske krav som gjalt da bilen først ble registrert.
Fixfax Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 bud, vil helst bytte i noe, bilder kommer, er ikke hjemme før i kveld, kommer nok i morra
ZhilleN Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Har en helt restaurert e36 320 i coupe brilliantrot med rødt vaderinteriør i skinn og alcantara, full m pakke, +++ Blir eugodkjent før salg!
Fixfax Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 Har en helt restaurert e36 320 i coupe brilliantrot med rødt vaderinteriør i skinn og alcantara, full m pakke, +++ Blir eugodkjent før salg! bilder?
Fixfax Posted February 13, 2011 Author Posted February 13, 2011 fant noen bilder av hvordan den så ut føre jeg startet dette prosjektet
325ti Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Interisert i mellom legg? E30 m3 godkjent ombygget. Savner m20 med turbo for mye merker jeg!
JulianS Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Lenge siden du fikk den søknaden innvilget?
Recommended Posts