wicky124 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hadde vært fetere med sjakkbrett på taket ja...men ellers fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 er en til uti her som har samme ideene, og han skal ha taket i ruter, så vill ikke herme etter han om dere sjønner men takk for fine tilbakemld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 haha, dette blir bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Digger dette Kanon tøft an noen drar den (alt for) lang! HAH! ELSKER bilen din! Fikk lyst på en gammel traver jeg og nå, som jeg kan leke litt med Her skal det følges med! Du har jo den gode gamle e34'n enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 ble stilig . få noen gamle ski en koffert å 2 truger på taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Sett en gammel spark på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Sinnsykt fett! Dette skal jeg følge med på! Hvordan blir det med registrering av den? Får du skilter på den, selv om den ser ut som en dass? Syns selv den ser SKAMfeit ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 står skilter på den, tror ikke BT kan si noe på den siden den ser ut som en rotte bilen er jo strengt tatt orginal, utnom herjing med sprayboksen og vinkelsliperen skal få tak i justerbare coilovere og gokjenne med vanli snk, og når jeg kommer hjem så blir det og SLAMME bilen ned blir litt att og frem på hva som skal på taket, tenkte og lage ett "snowbord" i stål og røste den ned og. men time vill show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Eg digga den stilen der MEN eg synst den var kulere uten sjakkbrettet da Uansett, ga meg pågangsmot til å begynne på nokke sånt sjølv Hmmm, har ein opel ascona c stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Fy fa.. så stygg Du kan i alle fall ikke finne på noen apestreker nå. Alle kjenner igjen apen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 hvor fikk du tak i det hodet for å montere på takstativet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 rå tøft Må berra få den NEEEED på jorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 rå tøft Må berra få den NEEEED på jorden Hvorfor ned? Da jeg var ung så gjaldt det å få hekken opp så mye som mulig. Skikkelig Harry og mye stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Men det var gamle dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå