LasseEllingsen Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Liker at øksen ligger på panseret lurte på om jeg skulle lage ett snitt i pansre der øksa skulle stå i, når bilen blir stilt ut på treff? ser ut som noen har smæsha en øks i pansret liksom Haha det hadde vært rått! Du kan jo eventuelt kakke den halvveis gjennom panseret (evt taket), sånn at den ikke treffer noe i motorn, og så sveise den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 litt tøft med øks...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Har egentlig aldri likt RAT biler før.. men nå begynner det faktisk å bli litt gøy, mer bilder! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Rat er morro med biler som egentlig ikke er verdt så himla mye..men i usa har dem starta trenden på nyere biler med en høyere prisklasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Jeg stemmer for at du sveiser fast øksa sånn at den står permanent fast i panseret! Men gjør det ordentlig så den ikke kommer susende og splitter noens hodeskalle i en kollisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Jeg stemmer for at du sveiser fast øksa sånn at den står permanent fast i panseret! Men gjør det ordentlig så den ikke kommer susende og splitter noens hodeskalle i en kollisjon... Eg ville no hatt muligheten for og ta den av, trur ikkje lovens lange arm eller nepene hoss biltilsynet blir så glad i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Jeg stemmer for at du sveiser fast øksa sånn at den står permanent fast i panseret! Men gjør det ordentlig så den ikke kommer susende og splitter noens hodeskalle i en kollisjon... Eg ville no hatt muligheten for og ta den av, trur ikkje lovens lange arm eller nepene hoss biltilsynet blir så glad i den om det blir så blir det bare ett snitt, slik at jeg kan ta den av og på når jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Mye morsomme rats i denne videoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Mye morsomme rats i denne videoen mye rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 så teit ut med golf 5 med rusta panser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røren Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Ka so va vitsen i å pusse ned bilen før du skulle lakke den med sprayboks? Mykje arbeidslyst? hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Ka so va vitsen i å pusse ned bilen før du skulle lakke den med sprayboks?Mykje arbeidslyst? hehe:) slik at den sitter mer enn 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 hvorfor ikke lage noen skud hul i bilen okså, da du først er i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 hvorfor ikke lage noen skud hul i bilen okså, da du først er i gang? Ta deg en tur til Oslo å gjør litt faen skap så har du fikset det på en enkel å gratis måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå