djheaven Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hei igjen. Ja, da er det nytt problem å løse. Driver å skal fikse alt på bilen nå, og da er det neste på listen, kupelyse. Probleme er så enkelt, inken av kupelysene virker. Pærene er i orden, og sentralåsen virker fint. Er en sensor på sentrallåsen som er slitt. Men virker enda. Så, hva er det jeg overser her? Har prøvd å måle frem til kupelysene, men kommer ikke strøm. Og sikkringene er i orden. Er det noe reele som går på disse? og hvor finnes de?
djheaven Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Aaa, du er inne på noe der ja. Det er en 525TDS e34 94 mod.
Tom K Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 har du sjekket bryterene som sitter i døråpningen ?
djheaven Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Øøø. Er det ikke samme bryter som sentralåsen bruker? For de virker.. Nå må jeg ut å ta en titt. Men, skal ikke selve kupelyse virke fordet? Tenker da på bryteren for å slå på lyse..
Tom K Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Det vet jeg ikke, men det sitter jo en bryter i døråpningen som reagerer når døra åpnes, kan være noe tull med disse, det er jo gratis å sjekke
hao Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Mener at lyset ville stått på hele tiden hvis bryteren i døra ikke funket. Ville ha startet med å måle strøm i lysbryteren i taket
djheaven Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Jeg har prøvd å måle meg frem til de. Og det er som sagt inne noe utslag. Og som jeg sier, det er rart at ikke lyse ikke slå ut i det hele tatt, uansett hva lysbryteren står på.. Jeg har en anne tråd her, der jeg viser til at interval på vindusviskerne ikke virker på innstiling nr2. Så, kan det være en sammenheng her? Tenker da på reele eller noe sånn dill dall. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå