winchester Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Som tittelen sier, noen som har snøring? De har vel en leverandør av dette regner jeg med, er det Hella KGaA Hueck & Co? Prøver så sårt å finne koblingsstykker jeg mangler, men finner ingenting når jeg søker på delenummeret som står på koblingene. Koblingen jeg er ute etter går under nummer 1378939 16 945. Tusen takk for behjelpelige svar.
Leo Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Har du sett hos Bosh. Nr du viser til ligner på noen nr jeg har sett i den forbindlese. Ellers finnes Lucas og valeo. Sistnevnte har begynt og levere noe til bmw etter det jeg har hørt en plass. Ikke sikker, men håper du finner noe:)
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Skal sjekke opp Bosch, Lucas og Valeo. Takk for tips, Leo.
Leo Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Bare hyggelig:) De er jo de største leverandørene disse da med den du nevnte:) MEN så lett å glemme når en holder på ;(
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Ellers så lager Tyco også koblinger. Koblingene til elektronisk gasspedal M54 motor er produsert av Tyco f.eks
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Nei, nå har jeg bestilt meg 8 slike brukte koblinger fra Koed og litt annet elektrisk dill dall. Fant ingenting på delenummerene.
Leo Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Håper du får det til å funke da:) regne med det blir noe rått:)
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Hehe, nei igrunn ikke. Holder på å lage nytt ledningsnett til elektriske vinduer 2-dørs, så kjøpte jeg gjerne med meg alt de hadde på lager, så lager jeg 3 ekstra sett og selger de videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå