Brekke Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Heisann, blien har plutselig fått for seg etter å stått parkert i noen dager at det ikke skal skje noe når man vrir om nøkkern, alt er som normalt utenom at den ikke lager verken lyd eller noe reaksjon i det hele tatt når man vrir om. Er ikke start sperre på bilen. Evt noe jeg kan prøve for å sjekke om startern er gåen?
elvis Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 prøv å dunk på starteren mens du vrir om nøkkelen.
Brekke Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 har prøvd å dunke på den men skjedde ikke no mer... er det noen sikre tegn som tilsier at startern er dø?
Hauso Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Jasså Tonni? Det kan være så enkelt som dårlig kontakt/jording. Prøv å lirke litt på ledningene som går til og fra startern, og evt å pusse kontaktpunktene;) Lager den ikke lyd i det hele tatt når du vrir om nøkkel?
Brekke Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Jasså Tonni? Det kan være så enkelt som dårlig kontakt/jording. Prøv å lirke litt på ledningene som går til og fra startern, og evt å pusse kontaktpunktene;) Lager den ikke lyd i det hele tatt når du vrir om nøkkel? har vrikki gnikka og slått Nei er ikke no lyd i det hele tatt. det har liksom skjedd plutselig xD
vegard89 Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Er lys i instrumenter osv når du setter på tenningen ?
Brekke Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Er lys i instrumenter osv når du setter på tenningen ? jepp, alt virker som det skal med lys i dash og kjørelys osv
vegard89 Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 okei. høres litt ut som det er starteren som er synder`n her.. som di andre nevner ovenfor.. prøv å koble starteren rett på batteriet el noe.. da ser du om den fungerer, hvis ikke så er det vel den som har tatt kveldne mest sannsynelig.
Brekke Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 koble plussen rett på den store ledningen som går inn på startern? (bare for å forsikre meg). tester detta i dag hvertfall
Brekke Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 da testa jeg om det skjedde no når jeg kobla +'en på startern til +'en i bilen. men da skjedde det ikke no. bestilte meg ny starter i stad så må vell få bytta den. stor jobb å bytte startern sjøl? å kommer man til den fra undersia? eller må man av me innsug?
Hesjedal Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Skjedde det samme med meg en gang! Da var det + ledningen på batteriet som ikke hang helt fast!
Brekke Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 har nok allerede testa den muligheten opptil flere ganger med 3 forskjellige batterier
Brekke Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 bestilte meg ny starter i stad så må vell få bytta den. stor jobb å bytte startern sjøl? å kommer man til den fra undersia? eller må man av me innsug?
Brekke Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Er det mulig å bytte startern fra undersia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå