Bimmerfører Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hei Her ser dere hva jeg fikk ut av en diagnose på min E39 Jeg bruker Carsoft 6.5 og har koblet dette inn på 20pol stikken i motor-rommet. Har også testet LIVE diagnose, men her får jeg ikke opp annet enn turtall, temp, camposisjon osv... det kommer ikke noen feilmeldinger på LIVE diagnose bare data om alt. Jeg finner ikke ut hvordan man kan finne ut feilmeldinger på motor som feks, defekt LMM, feiltenning, gåene lyspærer osv..... Hvordan er det mulig å finne ut via carsoft at det feks er en defekt camføler, lambasondefeil, gåen coil osv?
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 dette her var ein diagnose på alle modulane, nå må du ta ein diagnose på kvar enkelt av dei modulene som har error i seg. du velger dei i fra lista der du valgte total diagnose. på live data så kan du bla i mellom ein del vindu, husker ikkje i farta kor mange, men det er ein del
Bimmerfører Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Så hvis jeg da går inn på de jeg har ERROR på, så skal jeg evnt få opp feilmeldinger/koder som viser eksakt hva som er feil?
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 jepp, visst du velger diagnose på den modulen som er error på så får du opp ein feil kode pluss feilmelding på enkelte. google kan vere til stor hjelp med å finne ut kva koden betyr
Bimmerfører Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Takker for svar er det flere gode tips eller anbefallinger, så kom med de, jeg tar i mot alt med stooooooor takk http://www.dtcsearch.com/P0000-P0FFF/ http://www.troublecodes.net/OBD2/Pcodes.shtml Har funnet disse sidene, og håper de kan hjelpe meg å tyde evnt hvis jeg finner noen feilkoder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå