bård Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Mobilen min klikka helt fredag 18.02 så mista alt av meldinger og anrop, så fint om de som har sendt meg meldinger ang lykter eksos osv tar kontakt igjen da jeg ikke har tlfnr til noen av dere. Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 holder til i bergen:) hvor står motoren? Motoren står i Skien, har sendt noen motorer med Arne Thorsen transport og da har jeg betalt 1000-1250 i frakt. har fått tak i en annen motor i bergen:) så eg beklager men lykketil me salget då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlmy Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hei! Er det orginalspeil på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Hei!Er det orginalspeil på bilen? Nei desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Selger du ac-panel med ac-boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Har du baklyktene enda? Sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Har du baklyktene enda? Sedan? Har baklyktene enda, men er fra coupe.. Motoren er forøvrig solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå