ErlendSandved Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hei! Har en e36 318is coupe som har vært en tur i autovernet og har blitt rammeskeiv! Dette er da en fin delebil med bra deler eller en fin restureringsprosjekt! Bilen har masse bra deler.. Hele framseksjonen er gått! Rammevangen forann er bøyd, altså rammeskeiv. Motor og drivverk er i bra stand. Bakstillingen og diffen er overhalt ved desember 2010 ved Vang AutoService! Der ble det samtidig tatt firhjulskontroll. Ja, lurer du på noe er det bare å ta kontakt! Selges ikke under 10k.. Da jeg heller kan ta å selge den i deler og få MYE mer for den! - Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brag3 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 byr 4 for motor, gir, hjerne, lmm osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Mulighet for og få tak i noen ordentlige bilder osv av vanger ? Atle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Mulighet for og få tak i noen ordentlige bilder osv av vanger ? Atle Skal ta bilder av den i dag når jeg kommer hjem igjen Legger dem ut her så får dere se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 byr 4 for motor, gir, hjerne, lmm osv Bor du i nærheten? Henter du eller sendes? Send pm viss interesse! Slenger ut samtidig noen bilder av interiør og bilen sånn den står nå! Da ser dere skaden på rammevangen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Selger du bilen for 10 slik den står med interiør og alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Selger du bilen for 10 slik den står med interiør og alt? Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akhmed333 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hei er du interesert i inbytte ?? jeg har en polo 96 6N 1.6 mator EU kontrol til 30.09.2012 bil po finn.no Finnkode: 26915032 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Hei er du interesert i inbytte ?? jeg har en polo 96 6N 1.6 mator EU kontrol til 30.09.2012 bil po finn.no Finnkode: 26915032 nei ellers takk. Er mer interessert i å få solgt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akhmed333 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Hei jeg er veldig interesert å kjøpe bilen din så hvil jeg gjarne deskutere prisen po Tlf vis du kan sende numire din po mitt E-mail så skal jeg ringe deg busulb1234@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Hei jeg er veldig interesert å kjøpe bilen din så hvil jeg gjarne deskutere prisen po Tlf vis du kan sende numire din po mitt E-mail så skal jeg ringe deg busulb1234@hotmail.com mail sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 bilen selges får 11k inkl årsavgift Masse bra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 hva har skjedd med dørlåsen ? er det noen andre skader en fronten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Har du fortsatt vingen som står på bilen på det siste bildet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå