Mariola Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hey folks! Kjøpt meg nylig csl frontfanger & bakluke fra GS til e46 coupeen min, men har noen små tilpassing problemer som er ganske irriterende. Problemet med frontgangern er at den er ikke er på linje med med venstre og høyre hjulbue skjerm, og syntes at fangern virker litt breiere enn det den skal være. Når det gjelder bakluka så er problemet at den ikke lukker seg slik den skal, jeg må presse inn der låse mekkanismen er slik at luka holder seg nede, noe som ikke er bra i det hele tatt! Noen som har peiling eller noen tips på justeringer jeg kan gjøre for at de to tinga skal se helt perfekt ut?
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Ang fangern så ern sånn. Kan montere den uten de glideskinnene på sia for å presse den inn, men ellers ern bare sånn gitt. Ang bakluka så er du sikker på at låsen sitter riktig?
Mariola Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Åja kjipt det der.. men blir den ikke veldig løs hvis du ikke har de glideskinnene da? Ja den sitter der den skal... Det er 3 skure hull som er ferdig tilpassa, men det ene skrue hulle får jeg ikke brukt siden det ikke passer til låsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå