johnja Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 selge felga og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 selge felga og ? Det kan jeg godt, når jeg har bestemt meg for å hugge bilen. Om du har bilstein understellet fortsatt kunne jeg tatt det som delbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 det har jeg nok solgt.. hva skal du ha for felga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 skal ha 10´ med dunlop sportmax, felger og dekk er eskenytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg tar gjærne komplett dørkmatte og kledning i bagasjerom dersom den er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg tar gjærne komplett dørkmatte og kledning i bagasjerom dersom den er fin! Kan ta bilder av bagasjebekledning i morgen, den er faktisk hel og pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Supert! Det er sikkert flere småting jeg kunne tenkt meg, spørs om jeg må gå ut i garasjen og ta en røyk eller to får å få kikka litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Supert! Det er sikkert flere småting jeg kunne tenkt meg, spørs om jeg må gå ut i garasjen og ta en røyk eller to får å få kikka litt.. Hørtes lurt ut, dette er jo da en komplett bil, så foreløpig har jeg alt, og alt er i meget bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 kjapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 pris på: Hjulbuelister Frontspoiler Bakskjørt Baklukespoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 pris på:Hjulbuelister Frontspoiler Bakskjørt Baklukespoiler Hei, har dessverre kun frontspoiler igjen, men den kan kjøpes for 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg kan forresten være intr i interiør komplett med alt fra taktrekk til dørkmatte....Pris? og pris på bagasjekledningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Interiør er solgt, men bagasje bekledning er igjen, den er meget bra. 2000,- må jeg ha for det. Da er det jo M bekledning med batterikasse bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ok, du har ikke et dørkteppe igjen heller? jeg er på utkikk etter et mørkt dørkteppe... ikke blått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå