johnja Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Det som er igjen nå er : utv.lister dørteskellister el speil karosseri deler (panser, dører, bagasjelokk, takluke) fanger bak Brune ruter, strøkne frontlykter + + + mye småtteri
Stephan.s Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Da takker jeg igjen for handelen, og er enig med bmwtussan. Meget god service, ingenting å klage på. (Sender deg også en pm med mer jeg kom på jeg trenger)
Sleipner Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Vist du fortsatt har det så er eg inntrisert i: Fanger bak Bagasjelokk Bakplata (den skilte og lyktene bak heng på) Baklykte og høgre bakskjerm vist der ikkje er så alt for mykje rust?
johnja Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Vist du fortsatt har det så er eg inntrisert i:Fanger bak Bagasjelokk Bakplata (den skilte og lyktene bak heng på) Baklykte og høgre bakskjerm vist der ikkje er så alt for mykje rust? Jeg har alt unntatt baklyktene, de er solgt. Karr. delene du vil ha, er meget pene, det er litt rust i innerskjerm bak, men alt er helt rett og ikke skadet/rustet ellers. Ta gjerne kontakt på tlf92424141. Jeg er ikke på nett, før søndagskveld.
johnja Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Det som er igjen da er, dører, panser, ruter, tak m/luke og venstre bakskjerm
johnja Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Da har jeg bestemt meg for og selge denne, det er rust i fremre del av innerskjermer foran, og hjulbuer bak. Ellers meget hel og pen. Alt fungerer, sentrallås,el vinduer, abs osv, Motor og drivverk beholdes( får jeg et bud over 30´ kan jeg vurdere og selge) motor er mye påkostet, dette er dokumentert, bla bygget om til dobbelt kjede. Bilen er høyre rattet, men har delebil med det som trengs for og bygge om. Har også en eske med nye foringer, stag og bremsedeler som selges. Interiør kompl. hekkspoiler, ratt, hjulbuelister, forskjermer, baklykter er solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå