AlXz Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Lufter salg av motor nå, da det ikke ser ut til å bli noe av den is/jorde-bane kjøringa som var planen. Motoren har gått ca 240tusen km. Er fabrikk ny kam + regreim for 2-3000km siden ifølge forrige eier. Tikking finnes.. typisk på m40 motorene. Går helt ut på turtall og funker bra det jeg har kjørt den. Vanntemp måler går opp på midten der den skal ligge og ligger der. Bra med varm luft i varmeapparat. Står i skall og kan startes/prøves. Motor m40b18 med/uten deler under: - LMM- Hjerne- Dynamo- Servopumpe- Startmotor- Manuell 5trinns girkasse- Coil- Radiator Finnes 5mil sør for Oslo ca. Spydeberg i Østfold. Aleksander
AlXz Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Rundt 5t for motor. (ny kam + regreim) Har løs lmm fra annen 318 jeg kan selge.
AlXz Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Ja.. har på bilen.., men om den vil løs er en annen sak. Haster det?? Greit å vente med det til eksosen er demontert.. (hadde tenkt at kjøper av motor kunne få teste den selv først og slikt..) Har liggende løst en lambda med 2x hvite + grå + sort ledning. Hvilke farger har du?
Gjest atlis Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 det har jeg ikke sjekka enda, men tror jeg bare gunner opp på gs i morgen og kjøper en ny en.. kan da ikke ta så veldig lang tid hehe
AlXz Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Det får nesten du velge ja.... ; ) BUUUUUUUUUUUUMP FOLKENS MOTOR/GIR KAN PRØVES
AlXz Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Om det er mer intresant har jeg en m40b16 som kan selges istede
Tzunami Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Er interessert i en m40b16 da min streika for en stund tilbake, hva skal du evt. ha for den motoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå