matser`n Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 hallo. tengte jeg skule legge ut litt bilder av mit prosjekt også holder på med å få bilen eu gokjent akurat nå. var en del feil, men men skule bytte det meste uansett så planen der etter er å sette nedi en s38b36 motor:) jeg har lakert bilen i orginal fagen. og gjort litt små ting. har også kjøpt inn en del deller:) men er ikke den beste skriveren så bildene får si sitt sånn var den her er den lakket driver å bytter lapmer. 4.10 og brems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullseyee Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 blir morro dette, legg ut masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 da er det vel på tidet å komme med en uppdate. har fått eu godkjent bilen så nå er det bare å bygge har tatt ut motor og litt interiør. har også begynt å montere litt nye deller:) har vasket litt også kjøpt nye dempere. motor på vei ut bremser og demper montert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Det der lover jo veldig godt! Hva har den motoren satt i tidligere? Og hvordan passer den inn i e30- karossen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 takk takk:) den har sittet i en e34 m5 3,6l det skl gå fint å få den neddi etter litt tilpassninger og lage nye motor fester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Interessant, driver og ser etter motor selv, og har ikke tenkt på den, nei! Men veldig bra, likte fargevalget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 har ikke prøvd sånn motor. Man har hør/sett at det fungere ganske bra:) det blir en litten sleeper med den fargen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Hvordan har du tenkt og gjort d me tanke på radiator og termostathus? Skal du flytte motoren så langt bak at du går klar? Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Har bevitna E30 med ein sånn motor i aksjon rett før vintern kom for fullt ifjord, går rimeleg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 fin bil å motor lykke te vidre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Hvordan har du tenkt og gjort d me tanke på radiator og termostathus?Skal du flytte motoren så langt bak at du går klar? Mvh Andreas plaserer den så langt bak det går. så tengte jeg skule kjøre med org termostat. radiator tror jeg bestiler fra radiator service på mål sånn at jeg får plass til den bak grilen. men har ikke bestemt meg helt 100 enna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Har samme planen i tankene selv,radiator service har vist allerede mål på slik type radiator,tror de skulle ha 3500,- for en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Fått poly greia til rattstangen til å passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 oki. det er vel den prisen jeg har hørt på radiator også. jeg har ikke prøvd å montere den enna skl ta å se på det i morgen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsy10 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Du er her du også ja. Jeg er en kompis av sverre,wangen osv. har møtt deg et par ganger med dem ;P Hørte de snakket om at du drev og fikla med noe prosjekt. Ser ut til å bli drit bra ! Mulig at jeg blir med gutta en gang for og se på bygget (?) Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå