Gå til innhold

Bmw 530 før/etter kresj 04mod M pakke

Tuborgs
 Share

Anbefalte innlegg

Etter bildene å dømme så ville jeg gjetta på idiotkjøring med sladding og herjing! Skjønner ikke hvordan bilen klarte å havne så godt opp i fonna ved at ei kjerring kjørte i siden på den, farta må jo ha vært høy uansett!

Menmen! Det ta bakdempern ser ut til å ha gått er jo ikke overraskende! De knekker jo som fyrstikker på BMWer ser det ut til!

Han kjører opp veien i f.eks 50, forsøker å svinge unna eldre dame, dame treffer bakdørra, 530'n får sleng, han klarer ikke stoppe, snøskavla stopper han. (vil jeg tro da)

hadde vel rundt 30 tror jeg han sa, vet ikke hvordan den havnet på snøskavlen, men veien var jo av utrolig glatt og, har vel litt effekt på farta :roll:

Er det bare meg eller virker det som at fanger,sideskjerm/dør og sideskjørt på fører siden ikke er riktig montert??,er så store mellomrom..Ødelegger litt på en ellers pen bil.
Er det bare meg eller virker det som at fanger,sideskjerm/dør og sideskjørt på fører siden ikke er riktig montert??,er så store mellomrom..Ødelegger litt på en ellers pen bil.

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...