bmw cab Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Er det bare meg eller virker det som at fanger,sideskjerm/dør og sideskjørt på fører siden ikke er riktig montert??,er så store mellomrom..Ødelegger litt på en ellers pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Etter bildene å dømme så ville jeg gjetta på idiotkjøring med sladding og herjing! Skjønner ikke hvordan bilen klarte å havne så godt opp i fonna ved at ei kjerring kjørte i siden på den, farta må jo ha vært høy uansett!Menmen! Det ta bakdempern ser ut til å ha gått er jo ikke overraskende! De knekker jo som fyrstikker på BMWer ser det ut til! Han kjører opp veien i f.eks 50, forsøker å svinge unna eldre dame, dame treffer bakdørra, 530'n får sleng, han klarer ikke stoppe, snøskavla stopper han. (vil jeg tro da) hadde vel rundt 30 tror jeg han sa, vet ikke hvordan den havnet på snøskavlen, men veien var jo av utrolig glatt og, har vel litt effekt på farta Er det bare meg eller virker det som at fanger,sideskjerm/dør og sideskjørt på fører siden ikke er riktig montert??,er så store mellomrom..Ødelegger litt på en ellers pen bil. Er det bare meg eller virker det som at fanger,sideskjerm/dør og sideskjørt på fører siden ikke er riktig montert??,er så store mellomrom..Ødelegger litt på en ellers pen bil. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Er ikke store farta som skal til for å havne så langt oppi fonna da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Er ikke store farta som skal til for å havne så langt oppi fonna da.. ekke de vettu fikk vite i går at reperasjon kom på ca 130.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå