Concep Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Har da gått til innkjøp av en ny E30, som er halveis ombygd til M3, mangler C-stolpa og sideskjørt for å bli ferdig. Men etter å ha sett limmet sin e30 fikk jeg faktisk lyst til å drite i C stolpa da jeg syns det så ganske tøft ut ! Bilen har en slapp m20b20 motor i seg, med Kn filter, Grenrør, og sebring Eff anlegg og shortshift. Står Røde konig dempere og fjører på den, 325 understell med Polyforinger rundt om, Slissa og borra skiver fremme. Null rust da bilen visstnok skal være syredyppet, og den er tectylert. Azev A 17'' felger med strukkne dekk. Bilen er letta en god del da alle asfaltmatter osv er ute. Planer for bilen er : Ny motor, havner nok på m50b25/M52b28/m30b35 ! Ny diff med kort utveksling/brems 4.45:1 /188mm (i boks, ikke montert) M3 Interiør sort skinn ( i boks, ikke montert ) Lakkering ( blir nok blå metallic, noe lik estoril blau ) Passer bra med de hvite Azev felgene( handlet ) Nye frontlykter/baklykter Og evt andre ting som dukker opp. Bilder kommer muligens imorgen !
G-RACING Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Gratulerer med nytt prosjekt! Du må for all del ha på M3 C-stolpen, har M3 luke iggandes til deg som du kan få for ein grei pris
M3 Yngve Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Ja, uten C stolpe blir det "Svenske bil" Å det er ikke tøft.
Concep Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Har m3 luke liggenes selv også, trenger isåfall c stolpe, men usikker på om jeg gidder å gjøre det.. Det ER jo ikke en M3 uansett.. !?
G-RACING Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Er skjermane bredda i stål eller fiber? Blir ikkje M3 uansett nei, men ser jalla ut uten stolpen fra M3, verken fugl eller fisk
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Eg gjekk i samme gate som deg, og ville bygge uten c-stolpe, men er eeeevig glad for att eg bygde med c stolpen Og vær så snill å dropp estoril fargen
Concep Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Er skjermane bredda i stål eller fiber? Blir ikkje M3 uansett nei, men ser jalla ut uten stolpen fra M3, verken fugl eller fisk Forskjermer er i stål, bakskjermer i kompositt ! Tror det blir for mye pes for min del å bygge c stolpen, har ikke garasjeplass, så står ute å skrur liksom, og da er det ikke veldig lett, blir jo endel greiere til sommern, men vet ikke om jeg har lyst til å vente så lenge med å gjøre noe ! må ordne med ny bakrute, og skjære opp de gamle skjermene osv, uff... Fargen er ikke estorilblau, men i likhet !
bmwkizn Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Høres ut som et spennende prosjekt. Jeg syns absolutt du bør gå for C stolper fra M3 også. Ser litt teit ut uten. Når det er sagt så tror jeg det blir knall med en Estoril lignende fargen på e30 med M-look
Pedi Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Smaken er jo som baken, jeg synes det er tøft UTEN c-stolpen... Skulle jeg hatt E30 M3, måtte det blitt en cab - for den er uten c-stolpen...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Om det er kamro sin gamle er den ikkje reist så langt hvertfall ! asker - slemmestad er vel nabokomuner ?
M3 Yngve Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Om du ikke skal ha C stolpe, er det must med stor vinge bak.
|Ole| Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Om du ikke skal ha C stolpe, er det must med stor vinge bak. Sorry OT men finst det ein prosjekt tråd på denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå