winchester Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Om du ikke skal ha C stolpe, er det must med stor vinge bak. Sorry OT men finst det ein prosjekt tråd på denne? Henger meg på den.
ZhilleN Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Ingen bilder av prosjektet? Må jo ha det, er et must på forum mann!!
MariusG Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Det ligger tråd på den gule på PPF.http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=36501
Concep Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Jess det er Kamro sin gamle, kjenner han godt fra før så vi fikk til en god deal på den. M20 må ut FORT, da den har stått ute i vinter med vann på kjølesystemet, utrolig nok går bilen enda, men tipper den har tatt skade av det, dessuten er ikke m20b20 veldig spennende. Om noen er intressert i denne motoren kan den selges, med grenrør. Og vet noen om no bra motor til meg ? Gidder ikke bruke mer enn 5-10 lapper på dette, da jeg har veeeldig lyst til å lage turbobygg ! Bilder kommer, har ikke fått hentet bilen enda, men alle delene har jeg ihvertfall fått ! Har btw tenkt litt på m50b20, da denne går ganske billig. Men lurer litt på hvordan det blir med turbo på denne ? Blir det no krutt eller er det like slapt som på m20b20 med turbo ? har hatt det før og var ikke spessielt imponert. Har ikke planer om no 500hk prosjekt, men er fornøyd med 250-300 gamp, så lurer på om det går ann å få det i en m50b20, uten å påkoste i råder, stempler, pianotråd bla bla bla. !?? Det er da denne fargen jeg skal ha bilen i, vanskelig å se hvor fin den egentlig er i mørket da bildet er tatt da men.
bbmw Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Gøy prosjek dette! Greit å få på plass c-stolpen og, men det er jo opp til deg. Turbobygg får du ikke til 5-10 tusen. Men eg ville kjøpt en M50B25, den er gøyi E30 med og uten turbo mest gøy først nevnte Men du kan jo selvsagt hente ut 300hk fra toliteren og, de motorene er jo gitt vekk prismessig. Lykke til! Bilder hadde vært fint
Concep Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Vi får vente å se med c stolpen, blir nok en stund til jeg lakkerer uansett, og det er en del jobb med pussing osv på bakskjermer og dører, da det er endel ujevnheter i dette. Var å hentet bilen istad, så bilder kommer ikveld. Ja har veldig lyst på m50b25, da jeg hadde det i min tidligere e30, og det gikk overaskende bra, jeg holdt følge med en m5 3.8 fram til 120, da stakk den ifra ! Men den er endel dyrere, og da må jeg spare en stund før kjøp ! er jo ikke bare å kjøpe motorn og girkassa så passer det. Men hva tåler enn m50b20 av turbotrykk før toppakning osv ryker ?
G-RACING Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Kjør på med m50b25, og spar til turbo på sikt
|Ole| Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Vi får vente å se med c stolpen, blir nok en stund til jeg lakkerer uansett, og det er en del jobb med pussing osv på bakskjermer og dører, da det er endel ujevnheter i dette.Var å hentet bilen istad, så bilder kommer ikveld. Ja har veldig lyst på m50b25, da jeg hadde det i min tidligere e30, og det gikk overaskende bra, jeg holdt følge med en m5 3.8 fram til 120, da stakk den ifra ! Men den er endel dyrere, og da må jeg spare en stund før kjøp ! er jo ikke bare å kjøpe motorn og girkassa så passer det. Men hva tåler enn m50b20 av turbotrykk før toppakning osv ryker ? Aldri godt og vete, nokon kan ryke på 0.6bar og nokken holder 1 bar. Kjem jo ann på kor heldig man er og ikkje minst tenning, bensin og mange andre små faktorer Eg støtter G-RACING her, skaff deg motor å bygg når du har råd til skikkeleg bygg Tru meg, eg veit av erfaring att det er ABSOLUTT det beste
Pedi Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Beste tipset jeg kan gi deg: gi f... i M50 b20, og gå for M50 b25 - om det blir turbo eller ikke. Du vil aldri angre...
Concep Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Har en m50b25 på hånda ! komplett til e30, ingen som vill låne meg 10 lapper ?
|Ole| Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Har en m50b25 på hånda ! komplett til e30, ingen som vill låne meg 10 lapper ? Banken
hylle Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Hva med å betale penger du allerede skylder før du kjøper noe mer..?.....
Concep Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Hva med å betale penger du allerede skylder før du kjøper noe mer..?..... Det lar seg nok ordne skal du se Vanskelig å få tatt bilder når det bare snør, dessverre ! Og møkkajobben min lar meg bare jobbe kveldskift nå så blir isåfall mørtebilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå