E30Mtech2 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Hallo! noen som veit hvordan dette vil passe: E36 m3 spindel med e36 m3 coilovers med k-sport topplager til e30? eller vil det være bedre å bruke coilovers fra z3 feks? at disse er kortere? er redd fjørbenene skal bli for lange på e30! men man kan vel justere såpass ned at dette går bra? andre forslag så rop ut:) alt det andre med bærearmer osv veit jeg om! Mvh Tor E
hao Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Bruk søkefunksjonen Søk på e36 coilovers på e30 og du får 25 treff
Rogern Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Jeg har montert e36 coilovers på e30 og beina er vertfall ikke for lange. Jeg sliter med at den blir for lav... Litt ned på siden viewtopic.php?f=11&t=33430&start=345 Dårlig med bilder etter at det ble montert dessverre.
oddis Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Rogern; De K-sport topplagrene er vel rimlelig tynne, og du burde kunne lagd en overgang for å bygge de høyere? Jeg kikket på noe E36 coilovers til E30 i fjor en gang, og vi kom fram til at å bygge om topplager litt er det letteste.
Rogern Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 De er rimelig tynne ja. Har tenkt på dette og det letteste blir vel å dreie en skive som under og bruke lengre bolter. Skal måle meg litt fram og kan legge til bilder her når jeg er ferdig Noe annet jeg har tenkt på er å bruke e36 m3 tårnlager, men er ikke sikker på om jeg får nok camber med de...
SSM Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Søk og finn 30 svar på at du ikke skal ha E36 understell på E30.... Du skal vere rimelig desperat etter 5 bolt om du må sette på det. Ha pengene klar, og vent til det dukker opp E30M3 fjærben. Ligger av og til noen på Ebay også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå