TurboLag Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 VEIT mange har montert dette før, og bestiller dyser fra M50.. Noen som har bilde av hvor jeg skal borre?
hao Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Søk på underspyling m20 gir 8 treff. Mulig du får info der
TurboLag Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 allerede søkt vettu men ikke ett bilde eller beskrivelse av hvor det skal borres..
SweetBMW Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Hør med Autotrim i Tr.Heim.... Ellers driter du bare i å bygge en motor til Øyvind og bygger ferdig Mxen
TurboLag Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 evnt bare strekker jeg opp den blokka som står løst, og blir kvitt skjørtebanken, oljeforbruket, og kaklinga i vraket i samme slengen
Morty999 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 evnt bare strekker jeg opp den blokka som står løst, og blir kvitt skjørtebanken, oljeforbruket, og kaklinga i vraket i samme slengen enklere å bare bli kvitt hele vraket da jo
TurboLag Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 evnt bare strekker jeg opp den blokka som står løst, og blir kvitt skjørtebanken, oljeforbruket, og kaklinga i vraket i samme slengen enklere å bare bli kvitt hele vraket da jo sier han som kjører så ford-motorene spruter
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 evnt bare strekker jeg opp den blokka som står løst, og blir kvitt skjørtebanken, oljeforbruket, og kaklinga i vraket i samme slengen enklere å bare bli kvitt hele vraket da jo sier han som kjører så ford-motorene spruter Såklart de raser... Det er ford motorer?....
Morty999 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Såklart de raser... Det er ford motorer?....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå