sladjan Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 er dette for liten dekkdim til e46? noen synspunkter? Må ha litt lav bil da blir de midt i blinken Bumper denne tråden, er mange interesserte men lite folk med penger! Er lenge til våren igjen da, men de fleste begynner vell å tenke hva felger du skal ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hei... Nydelige felger. Er det muligheter for å sende disse over fjellet til Østfold? Og forresten bruker du spacere eller passer de så perfekt som bildene tilsier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Kan sende de ja. litt usikker på hva frakt vil komme på, har aldri sendt felger før. De passer perfekt til original bil ja, jeg har spacet de 8mm bak men de er valset hos meg da. Så viss du ikke har valset passer de bra, evt så kan du hive på en 5mm spacer det er opp til hver enkelt. Greit å ha felger som man kan heller space enn at de stikker ut uten spacer liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 min e46 er lav.. lurer på om de passer! har akkurat solgt mine felger så trenger nye ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 om eg kan kjøpe dei på avbetaling tar eg dei. Hehe Akkurat sånne felgar som eg vil ha på min e46 touring, lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Sladjan... Fint om du sjekker pm.takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Disse er nå solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg