brolle65 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Har kjøpt meg E36 cab som er boston green metallic og ønsker å finne en hardtop til bilen. Helst i samme farge men sort funker også bra. Er åpen for alle farger egentlig. Skal også ha tak i nye blinklys foran og på sidene og også baklykter. Ta kontakt hvis du har noe og til en normal pris. Skal kjøre fra Oslo og til Nordland til helga så kunne plukket opp på veien hvis mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zomax Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 dette burde vere midt i blinken for deg kom med eit ok bud og eg spanderer frakt. viewtopic.php?f=14&t=171440 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle65 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Ser ok ut og har funnet noen til 250,- pr.sett på forumet i går. Det er jo Posten som tjener på dette....150,- i frakt for å sende noe til 250,- Håpte å finne noen på veien hjem fra Oslo men om Sunnmøre blir vel mye omvei Hardtop har jeg forøvrig fått tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå