PenguiN- Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26830200 Noen som har prøvd dette? er jo veldig billig i forhold til 6-7 000,- som riis bilglass skulle ha for soting av E61 vinduene mine...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hm, lurer fælt på hvordan det festes siden det ikke brukes klister eller lim og det er gjenbrukbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 jeg lurer på om dette er 0,2mm tynne sotede plater faktisk..så en bil tilsalgs som det fulgte med "sotede vindus plater" på 0,22 mm som kunne taes av og på alt etter hva man ville...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Ps wicky: er 1000,- i rabatt hvis vi bestiller 2 sett sender du dem en mail og hører om de har til E61 stv og E65 ??? total pris ??! Jeg skal ha hele veien bak i 55%! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 hadde sånne til en eldre merce en gang....de funka knall...Men hvordan funker disse på vinduene foran?! hmm...da blir det 500kr pr da? jeg skal ha hele veien i 80%...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Send mail til dem og hør wicky! spørr også hvordan denne filmens festes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Interessant! Hvis noen prøver, legg ut bilder før og etter... Og hvordan dette sitter fast. Vil ha til min 1-serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 send mail sjæl...hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 http://www.garaget.org/forum/viewtopic. ... action=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Ps wicky: er 1000,- i rabatt hvis vi bestiller 2 sett sender du dem en mail og hører om de har til E61 stv og E65 ??? total pris ??!Jeg skal ha hele veien bak i 55%! Slik jeg så det, så var det 100,- ekstra i rabatt pr ekstra bil som det blir bestillt til. Ikke 1000,- . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 jeg lurer på om dette er 0,2mm tynne sotede plater faktisk..så en bil tilsalgs som det fulgte med "sotede vindus plater" på 0,22 mm som kunne taes av og på alt etter hva man ville...! Står i annonsen at det er film og må monteres med såpevann og medfølgende skrape for å få bort bobler. Så dette er nok ikke plater. Men interessangt å høre erfaring hvis noen bestiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Da har jeg sendt en mail til fyren her.Kommer til å bestille til min e87,og funker det,så bestiller jeg til caben min også..Legger ut bilder og litt info når jeg har fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Da har jeg sendt en mail til fyren her.Kommer til å bestille til min e87,og funker det,så bestiller jeg til caben min også..Legger ut bilder og litt info når jeg har fått det. Nice. Si ifra hva du får i svar da. Virker som om en del er interissert i dette. Funker dette bra og ser bra ut, så kjøper jeg til 1'ern min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 På det svenske forumet så konkluderer jo kjøper med at den er veldig lett og problemfri å legge på..MEN at den ser litt tåkete ut fra innsiden! MEN veldig spent å høre på deres erfaringer / mail korrespondanse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå