Gå til innhold

Soyafilm soting.

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ps wicky: er 1000,- i rabatt hvis vi bestiller 2 sett ;) sender du dem en mail og hører om de har til E61 stv og E65 ??? total pris ??!

Jeg skal ha hele veien bak i 55%!

Slik jeg så det, så var det 100,- ekstra i rabatt pr ekstra bil som det blir bestillt til. Ikke 1000,- .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om dette er 0,2mm tynne sotede plater faktisk..så en bil tilsalgs som det fulgte med "sotede vindus plater" på 0,22 mm som kunne taes av og på alt etter hva man ville...!

Står i annonsen at det er film og må monteres med såpevann og medfølgende skrape for å få bort bobler. Så dette er nok ikke plater.

Men interessangt å høre erfaring hvis noen bestiller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt en mail til fyren her.Kommer til å bestille til min e87,og funker det,så bestiller jeg til caben min også..Legger ut bilder og litt info når jeg har fått det.

Nice. Si ifra hva du får i svar da. Virker som om en del er interissert i dette. Funker dette bra og ser bra ut, så kjøper jeg til 1'ern min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det svenske forumet så konkluderer jo kjøper med at den er veldig lett og problemfri å legge på..MEN at den ser litt tåkete ut fra innsiden! MEN veldig spent å høre på deres erfaringer / mail korrespondanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...