wagon Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Tom, har du bilder fra innsiden og litt nærmere ? Hvordan er det å se ut ? Og er filmen tjukk ?
Tom K Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Filmen er litt tykkere en klisterfilm og den er litt gummiaktig ja, utsyn kan være litt uklart hvis man ser på skrå mot ruta, skal se om jeg får tatt et par bilder senere i dag
thoslags Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Tom, har du bilder fra innsiden og litt nærmere ? Hvordan er det å se ut ?Og er filmen tjukk ? +1
Tom K Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Da ser det ut til at bildeserveren er nede IGJEN, får ikke lagt ut bilder nå, prøver igjen litt senere
Tom K Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 men det er helt klart verdt pengene, jobben er latterlig enkel og filmen kan taes av og monteres igjen så mange ganger man orker, kjekt hvis man vil sote framdørene feks, da tar man bare av filmen før EU og monterer den etterpå igjen : )
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Dette så ikke så dumt ut nei! Må opp til vurdering!
hao Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Hvis rutene er mye buet slik som bakruten på E36 Coupe. Er disse tilpasset buen eller er de så formbare at det går allikevel. Har prøvd med film fra Torshov men det er umulig å få til da den i del hele tatt ikke kunne strekkes
Tom K Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Filmen er veldig myk og bøyelig, regner med at bakruta går helt greit.
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Tom K: Har du noen bilder av resultatet utvendig? Hvilken % har du på sotinga? EDIT: så linken på FINN ja.. Fikk kanskje et inntrykk av at 80% er for mye?? Tenker å kanskje prøve et sett til E91, men vil ikke ha de så mørke.. Bare at de er tonede, og at man har litt innsyn..
Larsegutt Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 har bestillt til e-61'en min nå. 55%, blir litt mørkt tror jeg, men prøver.
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Får satse på d blir bra Står jo at 55% er "lett röktonad", mens 80% ser kan knapt inn i dagslys... Lenge til du får det da? Viktig å legge ut bilder!! Bestilt helt frem?
Larsegutt Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 betalte dem fredag, ja tok alle rutene utenom front seff dem som er genialt er at det er bare å fjerne de fremste visst BT skulle få anfall
Jørgen Lie Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Gleder meg til å se det montert! BT går jo med konstant anfall, så ja, genial måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå