Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bytta turbo på min 318d ca 3-4 mnd siden og fikk dermed 3 mnds garanti på bilen. nå er det slik at garantien har gått ut og jeg tror turboen etter 10.000 har tatt kvelden igjen.

turboen var kjøpt fra et annet sted der forhandleren har et kundeforhold som ga 1 år på selve delegarantien. jeg fikk selvfølgelig ny turbo, men

så mitt sprøsmål her blir hvem har ansvaret for arbeidet som må påkostes igjen for ny turbo?

er det meg, forhandler eller de som har turboen?

Skrevet

Det kommer jo an på det da? Om turboen har havarert igjen nå etter 10,000 km så tyder det jo på at det er ikke turboen som er problemet. Hvorfor ble den forrige ødelagt? Må nesten finne ut at årsaken til havariet da.

Skrevet

har hørt at mitsubishu turboene er ikke av de beste, og har lest på e90post.com at flere iengland som har tatt gjevnlig service, men for det har turboen gått.

det har vært mye produskjonsfeil på disse også.

det er ikke noe ulyder etcc i tuboen. men at det er turbotrykket som nesten er helt borte, noe mente det kunne være aktuatoren. og den sitter da koblet til turboen.

Skrevet

Ja og da spør jeg igjen.. HVa er problemet med turboen din? Ere lager som er skutt så akslingen kom gjennom panseret sammen med kompressorn eller hva?

Skrevet
Ja og da spør jeg igjen.. HVa er problemet med turboen din? Ere lager som er skutt så akslingen kom gjennom panseret sammen med kompressorn eller hva?

som jeg nevner er det ingen trykk i turboen, og dette kan enten komme av gåen aktuator, eller at geometrien som er feilkonstruert slik deter med mitsubishi turboene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...