espulus Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Noen tips til hvordan jeg skal gå fram for å utføre dette? Har ikke sett på hjullageret enda.. Er vel latskap som gjør at jeg spør om dette.. Men hadde vært fint med noen tips uansett
TurboLag Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 ta av kalipper, ta av skiva, ta av støvdeksel i navet, banke ut låsehakk, ta av mutter, ta av gammelt lager, sett på nytt lager, sett på mutter, bank inn låsehakk, klin inn no fett av no slag, på med støvdeksel, på med skiva, på med kalipper
espulus Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Men må vel ha noe alvor til verktøy for å stramme mutteren da? Den store .. Skal vel sitte nokså godt den regner jeg med ^^
motocross4 Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Hei. Det er en 46pipe (om jeg ikke tar feil) også om den sitter bare tar du et rør og trer på skralla så går den opp det er en sånn''splint''som er på bolten, som du må rette ut med en liten tang så kan du skru av bolten så tar du av navet, også gjør du det samme bare omvendt:P -Robin.
Olelink Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Problemet kan bli å få trekt den indre lagerbanen av spindelen. Dette får man verktøy for så ikke noe problem. Og er du heldig sitter den ikke så godt. Men på M3´n min satt den meeeget godt.
Hansh Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Dremel er din venn når indre lagerbane skal av! (Ihvertfall min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå