Gå til innhold

Sikler på pustehjelp på e30!! (tips+råd) ja takk!!

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
TPS er ikke et must, men det blir lettere å få til kriterier for f.eks. tomgangstenning, accel enrichment og fuelcut da :)

:roll:

Er jo bare tull og ikke ta med denne da..

En slik TPS får man slengt etter seg på hugger, eller så kanskje man må gi 1-200kr for denne.

Skrevet

VELDIG sant det, har en sånn på vei i posten for å si det sånn :P Men hadde ikke en tilgjengelig når jeg monterte sprutet på min, og har vært for lat til å sette inn :P

Skrevet

Da har jeg fått henta e30 en kom igjen natt med den :) står inne på varmt verskted nå og gosser seg.

Men da må jeg vell få tak i 2,5L facelift motor da! ;D Noen her som har en til salgs?

Pris ligger dissa på ca???

Skrevet

da senker du komp på den motoren ved f.eks dreie stempler eller sette inn facelift stemler (jeg ville gjort sistnevnte og fått en komp på ca 8.8-8.9:1), skaffe sprut og større dyser, og lade ivei :P

Skrevet

Kan legge til att det er greit å kjøpe breibands lambda og for da har du nokken tall å gå etter når du kjøyre, veldig kjedelig om bilen av ein eller anna grunn skulle begynne å gå magert. Det kan du unngå med den installert i bilen :)

Ellers er eg einig med alle her i att du bør gå for 2.5 facelift, om du ikkje har råd å turbo konvertere med eingang blir det iallefall ikkje påkosta noko meir pengar på denne om du vil ha det litt grommere etterkvart enn med ein 2.0 :)

Skrevet

Er det mye jobb og få bytta ut Det ledningsettet? Men den motoren som er nevnte lenger tilbake i tråden er en m20b25 som er en 86mod bytta til facelift lednett. Er detta noe og anbefale da?

Skrevet
Er det mye jobb og få bytta ut Det ledningsettet? Men den motoren som er nevnte lenger tilbake i tråden er en m20b25 som er en 86mod bytta til facelift lednett. Er detta noe og anbefale da?

Det er noko høgre komp på den men med riktig tenning og blandingsforhold skal no det holde bra om motoren er i bra stand :)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...