Talker Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Har "pixelproblemer" på km-telleren og trip-telleren på e34'n min. Det vises ingen tall skikkelig. Segmentene som bygger opp tallene lyser helt tilfeldig helt eller ikke i det heletatt, noe som fører til et helt uleselig tall. En null vises kanksje som en eller to paralelle strek f.eks. mens man kanskje kan ane noe av de andre. Regner med at dette ikke er noe uvanlig problem? Så det finnes kanskje en fix for dette? Har ikke funnet noe i farten, så tenkte jeg skulle spør her
Evenol Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Fant et par tråder, kan sikkert lese litt her eller søke. Standard er vel den kabelen som går inn bak der. De pinnene løsner av varmen etterhvert, eller noe i den duren... viewtopic.php?f=1&t=173359 viewtopic.php?f=1&t=156063
Talker Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Se der ja... Den nederste linken der viser eksakt hva som er problemet mitt. Har sendt en PM til en av de som svarte på trådene, så håper på svar snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå